Peminat Off road – Battlecross E50 Enduro di pasaran

3387

Bridgestone telah memperkenalkan tayar Battlecross E50 Enduro yang diluluskan FIM / DOT baru mereka dengan tiga saiz pada pelancaran di Australia.

 



Bridgstone Battlecross E50 , boleh digunakan dalam semua pertandingan Enduro, menggabungkan teknologi Battlecross Motocross yang dioptimumkan untuk penggunaan enduro sebenar.

Ia telah menunjukkan peningkatan prestasi dalam semua kawasan serta pada semua jenis permukaan berbanding dengan pengeluaran sebelumnya.

Teknologi blok menawarkan tindak balas tayar yang fleksibel pada permukaan yang berubah-ubah kerana kesan kelebihan tambahan, sementara menghasilkan sedikit daya tarikan tambahan apabila tayar sepenuhnya ditenggelamkan di permukaan jalan off road.

Perubahan getah lebat yang lebih berintegrasi dengan getah sampingan ke bahagian kompaun dwi yang dioptimumkan dan perubahan bentuk.

Profil di bahagian bawah dinding dengan rekabentuk semula bahagian pengawal rim meningkatkan kemudahan pelekap di tepi trek dan memperbaiki pemasangan rim.

Reka bentuk corak baru juga telah meningkat secara mendadak komponen tepi blok. +60% di bahagian depan dan + 120% di belakang. Bridgestone mendakwa ini meningkatkan prestasi ketika di selekoh dan juga cengkaman.

Saiz tayar Bridgestone Battlecross E50 Enduro

90/90-21 (54P) E50F FIM ENDURO
120/90-18 (65P) E50R FIM ENDURO
140/80-18 (70P) E50R FIM ENDURO

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here