2019 Suzuki DR-Z50 15 Fakta Menarik Minat Kanak-kanak

4658

Suzuki DR-Z50 yang terbaru 2019 direka untuk penunggang tujuh tahun atau lebih dan tidak lebih daripada 88 pound. Jadi ibu bapa perlu membuat penentuan muktamad mengenai kesesuaian motosikal untuk anak mereka.

15 Fakta Menarik Tentang Suzuki DR-Z50



1. Kanak-kanak suka starter elektrik, seperti orang dewasa. Satu ciri utama pada 2019 Suzuki DR-Z50 adalah permulaan elektrik, kerana stat menggunakan kaki meletihkan kanak-kanak. 

 

2. Butang choke dipasang di tengah-tengah hendal. Ia biasanya diperlukan pada waktu pagi. Seperti biasa, karburetor 13mm motor yang disejukkan oleh udara agak susah dan memerlukan masa untuk mencapai suhu operasi penuh.

3. Klac sentrifugal automatik adalah cara terbaik untuk memperkenalkan anak muda kepada transmisi. Suzuki DR-Z50 2019 mempunyai transmisi tiga kelajuan, dengan nisbah yang sempurna untuk penunggang muda.

4. Dengan ketinggian tempat duduk 22 inci, penunggang yang sudah cukup umur untuk mulai menunggang tidak akan mengalami kesulitan dalam mengendalikan motosikal.

5. Dengan berat basah 119 pound dan pelepasan tanah hanya 5.3 inci, kebanyakan kanak-kanak yang cukup besar untuk menunggang 2019 Suzuki DR-Z50 juga akan mampu mengangkatnya jika motosikal terbalik.

6. Kuasa licin dan boleh dikawal. Seperti yang anda harapkan motosikal bagi yang baru belajar , DR-Z50 benar-benar jinak.

 

7. Penggantungan Suzuki DR-Z50 2019 adalah memadai untuk motor dan kanak-kanak. 

8. Menilai pengendalian motosikal seperti ini adalah sukar.DR-Z50 semuanya baik. Ia stabil pada kelajuanCasing DR-Z50 memang tepat dengan yang perlu dilakukan-memberikan keseronokan untuk penunggang motosikal muda.

9. Elakkan batu, kerana tidak ada skidplate.Sudah tentu kita tidak mahu penunggang muda membuat lubang di dalam enjin.

10.Kawalan tangan dan kaki adalah mesra kepada penunggang.Tiada masalah mengawal DR-Z50. Setiap kawalan adalah intuitif dan melakukan apa yang di harapkan.

11. Ciri-ciri keselamatan merangkumi banyak perlindungan haba untuk sistem ekzos, serta pendikit throttle.

12. Penyelenggaraan adalah mudah-sesiapa sahaja boleh melakukannya.

13. Peraturan pelepasan yang lebih ketat bermaksud 2019 Suzuki DR-Z50 ialah motosikal Sticker Merah.

14. Kanak-kanak suka dengan cara DR-Z50 kelihatan. Ini adalah faksimili yang munasabah dari RM-Z450, dan ia datang dalam satu warna yang menarik.

15. 2019 Suzuki DR-Z50 adalah cara yang hebat untuk memperkenalkan penunggang baru menunggang motosikal.

 

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here