Holoride tawarkan VR pertama di dalam kereta

1038

Holoride dilancarkan kepada orang awam buat kali pertama, melalui kerjasama antara Ford dan Universal Pictures. Syarikat itu memfokuskan pada sentuhan unik pada realiti maya iaitu VR dalam kereta, yang akan dialami oleh seorang penumpang sementara kenderaan sedang bergerak.

VR di dalam kereta mungkin terdengar seperti sedikit persoalan yang bercanggah atau berisiko, tetapi ia benar-benar masuk akal apabila anda memahami lebih lanjut mengenai pendekatan Holoride. TechCrunch membawanya ke pameran CES tahun ini, dan mendapati keupayaan teknologi itu untuk menyesuaikan pergerakan kereta ke persekitaran maya yang dibuat untuk pengalaman yang agak mengagumkan.



Syarikat itu sebelum ini telah menunjukkan pengembaraan di bawah air, serta kisah bertema Marvel Avengers, tetapi yang dilancarkan untuk orang ramai adalah “Bride of Frankenstein” yang akan ditawarkan secara percuma antara 14 Oktober dan 9 November di Universal CityWalk di Hollywood.

Sepanjang siaran berita menerangkan pengembaraan itu, ada raksasa maya dan halangan untuk diatasi, dan semuanya dipetakan dalam perjalanan yang anda lalui dalam model Ford Explorer SUV 2020 baru.

Holoride dengan Ford dan Universal Pictures mencipta “Universal Monsters Presents Bride of Frankenstein Holoride” yang memberikan pengalaman VR yang sangat mendalam yang tersedia percuma kepada orang ramai di Universal CityWalk Hollywood.

Cerita ini dicipta oleh Universal Monsters, sub-jenama Universal yang memfokuskan kepada kestabilan sinematik yang stabil, dan Holoride mengambil data pemanduan, termasuk kelajuan kenderaan dan maklumat stereng agar sesuai dengan pengalaman VR untuk perjalanan sebenar .

Penawaran pertama ini akan memberikan idea penting kepada pasukan Holoride mengenai keboleh-pasaran dan pelan penggunaannya. VR di dalam kereta masih nampak seperti sesuatu yang niche, tetapi mungkin ia adalah faktor yang membantu VR mendapat tempat di kalangan pengguna.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here