Pemenang Pulsar Dareventure bawa pulang hadiah utama Modenas Pulsar NS200

1800

Rancangan realiti motosikal pertama di Malaysia, Pulsar Dareventure telah sampai ke penghujungnya dan acara penyampaian hadiah dilakukan siang tadi.

Tiga pemenang utama yang juga digelar Pulsar Dareventure Malaysia adalah Leong Choon Yip (juara), Paavigness Rao a/l Chandarh Roo (tempat kedua) dan Nik Norparhana Yasmin binti Nik Wel (tempat ketiga). Mereka menerima hadiah-hadiah berikut:



Tempat pertama: Wang tunai RM5,000 dan Modenas Pulsar NS200

Tempat kedua: Wang tunai RM3,000 dan Modenas Pulsar V15

Tempat ketiga: Wang tunai RM1,500 dan Modenas MR2 110

Kesemua hadiah disampaikan oleh ketua pegawai eksekutif Modenas, Roslan Roskan.

Sepanjang 8 episod penggambaran pertandingan ini, kesemua peserta berpeluang mengambara ke destinasi menarik seluruh Malaysia menggunakan Modenas Pulsar NS200.

Pengembaraan itu membawa mereka ke beberapa negeri seperti Selangor, Perak, Pahang dan Putrajaya. Antara laluan mencabar dilalui mereka termasuklah Speedway PLUS Circuit di Subang Jaya, SWAT Paintball di Janda Baik, Pahang, Kellie’s Castle, Perak dan Putrajaya Challenge Park.

Setiap episod pertandingan ini bermula dengan pemilihan peserta, penyingkiran mingguan dan pengumuman pemenang disiarkan di saluran Youtube MODENAS Malaysia bermula Februari 2019.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here