Jeep kini tawarkan dua Wrangler khas edisi baru

3112

Wrangler adalah SUV yang hebat dan merupakan salah satu daripada produk Jeep paling ikonik. Walaupun Wrangler telah mengukuhkan kedudukannya sebagai salah satu daripada off-roaders yang paling kuat yang ada di pasaran, Jeep sedang mencari cara untuk memperluaskan lagi apa yang ingin ditawarkannya. Pembuat kereta Amerika telah mengumumkan ia kini menawarkan-di Amerika Syarikat, iaitu dua edisi khas model baru: Wrangler Willys dan Wrangler Black & Tan.

“Edisi khas adalah cara yang sempurna bagi Jeep untuk berhubung dengan pelanggan dan memberi idea dan semangat kepada jenama dan kenderaannya,” kata ketua Jeep Brand North America, Jim Morrison. “Wrisler Willys kembali ke Jeep asal manakala Wrangler Black & Tan menawarkan rupa yang unik dengan tan top. Kami amat merasa bangga bahawa kedua-dua model baru akan menambah daya tarikan yang luas yang ditawarkan Jeep Wrangler. “



Spesifikasi

Willys mempamerkan pemandangan luar biasa yang berani tetapi utilitarian, yang diserlahkan oleh dek dekal yang terkenal, roda aluminium 17 inci yang mempamerkan reka bentuk hitam yang unik, dan gril yang reka bentuknya dilihat sama dengan Wranglers yang lama, tetapi dicat dengan kemasan sukan hitam-gloss.

Model edisi khas ini adalah sebagai off-road-ready seperti mana-mana Wrangler yang akan, dilengkapi dengan bingkai belakang terhad, rel batu rock dan penyerap kejutan, brek bermutu tinggi, dan tayar medan lumpur Firestone 32 inci. Ini melengkapkan Command-Trac Jeep 4×4 separuh masa, kotak pemindahan dua kelajuan dengan nisbah gear rendah.

Willy Wrangler akan tersedia dalam pelbagai warna, iaitu: Hitam, Granit Kristal, Sting Grey, Billet, Biru Laut, Red Firecracker, Punk’n, Hellayella, Mojito, dan Putih.

Sementara itu, Black & Tan, seperti namanya, mempunyai dua skala warna. Di dalamnya, model ini mempunyai panel instrumen pertengahan yang dicat dengan warna Wizard Black, serta kerusi yang ditutup dengan kain Heritage Tan. Satu radio Uconnect tujuh inci, skrin paparan pemandu tujuh inci, dan kawalan iklim dwi-zon seperti biasa.

Kedua-dua model Willys dan Black & Tan boleh didapati sama ada dalam konfigurasi dua pintu atau empat pintu. Selain spesifikasi khas yang tersedia, Wranglers edisi khas ini menawarkan perkara yang sama seperti model biasa. Pilihan enjin termasuk V6 3.6 liter dan turbocharged 2.0 liter dalam talian empat, sama ada dengan teknologi e-Tork mula / berhenti atau hibrid ringan. Enjin-enjin ini dikendalikan sama ada dalam transmisi manual enam kelajuan atau lapan kelajuan automatik.

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here