Isuzu D-Max LS-A baru dilancarkan di Philipina

3474

Isuzu Philippines Corporation (IPC) kini memperluaskan pemilihan itu lagi kerana ia melancarkan varian Isuzu D-Max LS-A baru-baru ini.

D-Max adalah salah satu daripada model terlaris Isuzu di Filipina. Sejak kedatangannya pada tahun 2003, telah membina reputasinya sebagai salah satu model yang paling tahan lama, cekap bahan api dan mampu dalam segmennya.



Walaupun generasi trak pikap ini sudah menawarkan beberapa varian yang boleh dipilih oleh pelanggan, Isuzu Philippines Corporation (IPC) kini memperluaskan pemilihan itu lagi kerana ia melancarkan varian jentera terbaru itu.

Pada pandangan pertama, anda akan melihat apa yang berbeza dengan D-Max ini. Sebagai permulaan, ia mempunyai gril kelabu gelap, bumper depan, dan lampu kabus yang memberikan pendirian yang agresif.

Warna yang sama juga boleh dilihat di bahagian sisi cermin, papan pemijak, panel rocker, extender kargo, dan rel bumbung. Fenders yang menyertakan roda aloi 18 inci dua-nada juga bersukan dengan gaya yang sama.

Di dalamnya, pikap ini pada dasarnya kelihatan sama seperti varian sedia ada yang lain. Ia masih mempunyai tema gelap dan masih dilengkapi dengan tempat duduk kulit. Sistem paparan info skrin sentuh lapan inci boleh dilihat di hadapan di atas butang kawalan iklim yang ditetapkan dalam susun atur pekeliling yang biasa.

Di bawah bonet hadapan, jentera ini dikuasakan oleh enjin 4JJ1-TCX 3.0-liter empat-silinder diesel Power Blue dengan intercooler turbo. Ini mampu menghasilkan 175hp dan 380Nm, dan digabungkan dengan manual 6-kelajuan atau transmisi automatik 6-kelajuan. Ia datang dalam susun atur 4×2 atau 4×4.

Ia juga mempunyai bahagian yang saksama bagi ciri-ciri pembantu pemandu, termasuk ABS dengan pengedaran kuasa brek elektronik dan sistem pembantu brek, kawalan daya tarikan, kawalan kestabilan elektronik, sistem pendakian bukit, dan sistem kawalan penurunan bukit. Ia juga mempunyai kamera undur dengan sensor letak kereta.

Dari segi harga, varian baru ini membawa tag harga yang tidak terlalu berbeza daripada penawaran Isuzu sebelumnya . Anda boleh menyemak senarai penuh di bawah:

2020 Isuzu D-Max LS-A

  • Isuzu D-Max 3.0 LS-A 4×2 MT – RM 106,754
  • Isuzu D-Max 3.0 LS-A 4×2 AT – RM 112,416
  • Isuzu D-Max 3.0 LS-A 4×4 MT – RM 131,826
  • Isuzu D-Max 3.0 LS-A 4×4 AT – RM 137,487

Apa pendapat anda mengenai variasi D-Max baru ini? Anda boleh menyemak lebih banyak gambar di bawah.

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here