Pengubahsuaian semula Toyota Supra 2020 untuk SEMA

2829

Evasive Motorsports sedang bekerjasama dengan Penalaan EVS untuk membina editor Street Super Chief Sam Du 2020 Toyota Supra untuk SEMA, pengubahsuaian yang diumumkan pada awal bulan September.

Sesetengah sentuhan luaran Supra adalah pada sudut tertentu yang tidak menarik, termasuk rawatan sayap dua dekker yang mungkin kelihatan berlebihan pada mulanya. Walau bagaimanapun, EVS Tuning, yang membekalkan aero, yang dipaparkan pada Rabu mengatakan bahawa Supra sedang diuji di racetto Buttonwillow di California, membawa kita untuk mempercayai bahawa terdapat beberapa fungsi di sebalik bentuk sempadan yang tidak masuk akal.



Seperti kebanyakan pameran SEMA yang berprofil tinggi, Supra ini lebih daripada sekadar kit badan dan high-gloss baubles. Walaupun Duspeed telah menaik taraf Toyota Supra 2020 dengan aftermarket coil-over suspension, persediaan trek telah ditukar untuk tindakan di Buttonwillow, California. Kami menjangkakan suspension ini akan dipamerkan apabila Supra ditunjukkan di pertunjukan khusus selepas jualan pada bulan November.

Duspeed juga menunjukkan kerusi perlumbaan karbon-Kevlar Recaro ketika mereka sedang menunggu untuk memasangnya. Duspeed berkata penggantian beratnya hanya 15.4 kilogram, berbanding dengan “50 big ones” untuk buket hadapan OEM Supra.

Supra juga membuat penggantian pada bahagian ekzos turbo belakang dari Magnaflow, yang mungkin membantu menghidupkan nafas dengan lebih baik dan menambah beberapa kuasa kuda. Memandangkan masalah ekzos juga memainkan peranan yang penting bagi prestasi sesuatu jentera.

Memandangkan perkembangan kereta Duspeed sedang berlangsung, kami menjangkakan akan ada lebih banyak berita di depan penyaduran apabila kereta tiba di pameran SEMA pada 5 November.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here