David Beckham dilantik jadi duta global Maserati

1529

Legenda bola sepak Britain dan ikon gaya, David Beckham telah diumumkan sebagai duta global baharu untuk Maserati.

beckham maserati

Beckham membuat pengumuman ini melalui satu video iklan yang diarahkan oleh Harmony Korine, dimana video tersebut memaparkan dirinya memandu SUV terbaharu dari Maserati iaitu Levante Trofeo.



“Ini adalah masa yang menggembirakan bagi saya untuk memulakan kerjasama dengan Maserati, pengeluar ikonik dari Itali yang berkongsi penghargaan saya terhadap inovasi dan reka bentuk yang terbaik.

beckham maserati

“Saya tidak sabar untuk bekerjasama dengan pengeluar ini pada masa yang sangat penting dalam sejarah mereka dan meneruskan pertumbuhan mereka pada skala global,” kata Beckham yang mengulas mengenai kerjasama terbaharu itu.

“Jenama ini terus bergerak ke hadapan, dan akan melancarkan era baharu. Maserati didorong untuk mencabar status quo yang inovatif oleh alam semula jadi, didukung oleh semangat, dan unik oleh reka bentuk. Kerjasama dengan David akan mewujudkan semua nilai ini,” kata Paolo Tubito, Ketua Pegawai Pemasaran Maserati.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by David Beckham (@davidbeckham)

Maserati, pengeluar kenderaan mewah dari Itali dengan warisan 105 tahun, telah lama menghasilkan beberapa kereta paling cantik di pasaran, terutama yang popular di Timur Tengah.

Kerjasama terbaharu ini diharapkan akan menjadi penanda aras buat Maserati untuk terus bersaing dengan jenama lain dalam pasaran automotif.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here