HJC memperkenalkan empat helmet baru untuk 2019

3047

HJC mempunyai empat helmet model baru untuk 2019. Antaranya ialah Sports, off road dan model praktikal untuk kegunaan harian. Semuanya rekaan baru dalam pelbagai pilihan warna dan saiz.

1

HJC i70

Helmet jenama baru i70 dengan lapisan luar yang lebih kecil untuk reka bentuk yang padat dan ringan. Ia mempunyai visor tambahan pelindung matahari di dalam, poket pembesar suara untuk sistem komunikasi. Dan kunci pusat tahan lama menggunakan mekanisme. Model i70 boleh didapati dalam pelbagai warna dan dalam saiz XXS hingga XXL.

2

HJC i50

HJC i50, helmet kegunaan untuk off-road.  Dengan bar lebar dan ruang dagu yang selesa bagi mengoptimumkan visi ke hadapan dan ke bawah. Sembilan cara kemasukan peredaran udara melalui beserta empat lubang bagi memaksimumkan pengaliran udara. Model i50 juga mempunyai teknologi keselamatan yang terkini. Ia juga dikenali sebagai Slider Layer Impact Distribution (SLID), yang membantu mengurangkan kemalangan sewaktu pecutan. Tersedia saiz XS hingga XXL.

3

HJC C70 

Helmet muka penuh (full face) C70  mudah dan murah, visor boleh di tukar dengan cepat dan mudah serta terdapat visor tambahan (double Visor) pelindung matahari di dalam. Lapisan luar adalah polikarbonat dengan 2 saiz, bertujuan memastikan helmet tersebut bersesuaian dan kemas. Pelbagai warna ditawarkan, penawaran saiz bermula dari  XS hingga XXL.

4

HJC C90 

Pada asasnya helmet C70 ini adalah versi modular (flip-depan). Ia mempunyai perubahan visor Rapidfire berfungsi sama seperti visor pelindung matahari di dalam. Terdapat empat warna yang ditawarkan, perak, putih, hitam dan matte hitam dan saiz XS hingga XXL .

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here