Kim K ‘show off’ jet peribadi kashmir pertama miliknya, harga RM658 juta

4052

Dalam episod terbaru The Kardashian, Kim Kardashian memberikan lawatan kokpit jet peribadi pertama miliknya sebelum berlepas ke Republik Dominican untuk penggambaran muka depan baju renang Sports Illustrated.

Selebriti berusia 41 tahun itu memberitahu kamera: “Ia sangat cantik. Saya tidak pernah bermimpi akan memiliki pesawat. Saya mahu ia berasa sambungan sentuhan sendiri dan juga rumah saya.”



Warna krim yang digunakan pada pesawat itu merupakan warna sama yang digunakan pada hiasan dalaman rumah janda Kanye West itu. 

“Biasanya kapal terbang berwarna gelap dengan warna kulit lebih terang. Saya memilih kustom kayu ringan, bilik mandi di depan dan belakang. Setiap tempat duduk mempunyai pengecas telefon sendiri.”

“Bahagian terbaik dan paling menarik dalam pesawat ialah semuanya kasmir- siling, bantal, perehat kepala,” sambil kamera memfokuskan bahagian kasmir kuning air yang melapisi setiap permukaan yang tersedia.

Selain itu, dalam video berkenaan Kim juga menjelaskan larangan menggunakan kasut dalam kabin kerana dia menyediakan pijama SKIMS, stokin, selimut dan selipar buat  penumpang.

Selain itu, sebelum berlepas Kim juga menunjukkan ruangan belakang pesawat yang dilengkapi dengan dua katil yang boleh ditukar menjadi satu katil bersaiz king.

Kim mereka bentuk kokpit tersebut dengan bantuan Tommy Clements dan Waldo Fernandez. Kim pertama kali dikesan menggunakan jet peribadi itu pada akhir Februari ketika tiba di Los Angeles dari Milan.

Pesawat yang digunakan oleh Kim adalah model Gulfstream G65OER dengan 18 kerusi yang berharga AS95 juta (RM 417 juta). Oleh kerana Kim melakukan kustom tersendiri, kos jet peribadi itu boleh menelan belanja hingga AS150 juta (RM658.7 juta).

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here