Suzuki Swift Sport Silver Edition: Edisi khas untuk Malaysia, ekzos Akrapovic, harga bermula RM145,900

399

Suzuki Cars Malaysia melancarkan Suzuki Swift Sport Silver Edition iaitu kenderaan yang direka khas untuk memenuhi keperluan pasaran Malaysia.

Suzuki Swift Silver Edition, diimport khas dari Jepun menampilkan reka bentuk luaran yang elegan dengan warna Premium Metallic Silver.

Ini perbezaan yang korang kena tahu Suzuki Swift Sport Silver Edition

Luaran kenderaan ini mengekalkan reka bentuk Swift Sport dengan grill honeycomb yang besar dengan aksen merah, selain mempunyai pelekat hitam dan decal sisi. 



Reka bentuk yang bersahaja ini turut dibezakan dengan tiang yang tidak kelihatan dengan pemegang pintu belakang yang tersembunyi, spoiler belakang dan penutup cermin sisi yang dilapis dengan serat karbon.

Tambahan lagi, “Akrapovic” Exhaust tip serat karbon ditambahkan untuk meningkatkan reka bentuk agresif bahagian belakang Silver Edition ini.

Bahagian dalaman, daya tarikan lebih sporty dengan aksen serat karbon pada panel instrumen, suis penyaman udara dan pada panel pintu. 

Sistem hiburan Soundstream® 10″ dengan Android dan Apple CarPlay dinaiktaraf untuk memberikan lebih keseronokan semasa memandu.

Ia masih menggunakan enjin 1.4L BOOSTERJET yang dipadankan dengan transmisi automatik 6 kelajuan. Kombinasi kuasa ini memberikan prestasi yang mengagumkan dengan 140 kuasa kuda dan tork 230Nm pada 2,500rpm. 

Suzuki Swift Sport Silver Edition dijual pada harga RM145,900 (sebelum insurans), Suzuki Swift bersedia untuk menawan hati peminatnya di seluruh Malaysia.

Galeri Gambar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here