Armor All lancar produk baharu, Extreme Shield™+Ceramic

119

Alami pengalaman penjagaan kereta yang terbaik dengan produk Armor All® terbaharu, siri Extreme Shield™ +Ceramic.

Rangkaian produk penjagaan Armor All memberikan perlindungan, kilauan dan penjagaan yang terunggul yang akan mengubah cara anda menjaga dan menyelenggara kenderaan.

Armor All diperkenalkan sejak 2021

Armor All® adalah sebahagian dari portfolio Energizer Holdings Inc, dan dilancarkan buat pertama kalinya di Malaysia pada 2021. 



Pemilik kereta boleh yakin untuk mencapai hasil penjagaan premium secara konsisten dengan produk-produk daripada penjagaan luaran, roda dan tayar, cermin depan dan kaca, kepada papan pemuka dan produk pembersihan kulit.

Produk Armor All® telah diformulasi dengan mengambil kira kemudahan untuk menggunakan produk, membolehkan pemilik kereta untuk mencapai hasil seperti profesional di rumah mereka sendiri.

Tidak kira sama ada anda peminat kereta berpengalaman atau pemilik kereta kali pertama, produk Armor All® direka untuk membantu anda mengekalkan kenderaan anda dalam keadaan terbaik.

Basuh kereta sendiri, hasil profesional

Pengarah Perniagaan Energizer Holdings Inc Malaysia dan Singapura, Diane Lee berkata Armor All®, kami memahami bahawa setiap pemilik kereta ingin memastikan kereta mereka kelihatan terbaik.

Menurutnya, menjaga kenderaan seharusnya menjadi pengalaman yang bermanfaat dan mudah untuk mencapai hasil profesional di rumah seperti yang dijanjikan oleh slogan ‘Dengan mudah tampak baik.

“Kami teruja untuk mengembangkan rangkaian penawaran produk kami di Malaysia dengan siri Extreme Shield™ +Ceramic.

“Dengan tambahan terbaharu kepada keluarga Armor All® di Malaysia, pemilik kereta akan mempunyai pelbagai pilihan produk untuk dipilih dan membolehkan mereka mencapai keputusan peringkat profesional,” katanya.

Penjagaan yang tiada tandingan dengan Armor All® dengan rangkaian Extreme Shield +Ceramic

Produk ini menawarkan perlindungan yang dipertingkatkan untuk kenderaan anda daripada kotoran dan sinaran UV, manik air yang dipertingkatkan yang memastikan kenderaan lebih bersih lebih lama di antara basuhan dan kesan tahan lama yang membantu memastikan kereta anda kelihatan terbaik untuk masa yang lebih lama.

Extreme Shield™ + Ceramic Wheel Treatment and Cleaner yang membersihkan dan menjaga sambil meninggalkan penghalang yang tidak kelihatan yang membantu roda kekal bersih lebih lama. Berharga RM71.90

Extreme Shield™ + Ceramic Spray Coating juga membantu menolak air untuk perlindungan maksimum berharga RM75.

Extreme Shield™ + Ceramic Car Wash  membantu untuk air menjadi manik dengan lebih baik sambil meningkatkan kilauan kereta. Berharga RM82.

Extreme Shield™ + Ceramic Glass Treatment and Cleaner memberikan luaran kereta anda sentuhan tambahan dengan menjadikan cermin hadapan kereta anda jelas dan terang dengan lebih lama. Harga bermula RM46.90

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here