BHPetrol beri baucer RM155K kepada pelanggan Shopee

1443

Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd (BHPetrol) bakal memberi ganjaran pelanggan yang membeli di laman sesawang atas talian,Shopee dengan baucer BHPetrol bernilai sehingga RM155,000. Ganjaran itu diberikan sempena acara promosi Hari Pembelian Super 9.9 Shopee. Acara tahunan serantau yang berlangsung bermula 27 Ogos sehinga 9 September 2018.

pelanggan

BHPetrol bekerjasama dengan Shopee untuk membawa nilai tambahan untuk semua pembelian d kedai ‘Fulfilled by Shopee‘(FBS). Dalam tempoh 14 hari itu,pengguna berpeluang memenangi baucar RM3 BHPetrol dengan setiap pembelian pada FBS.



Pastikan juga anda tidak terlepas peluang pada acara Hari BHPetrol berlangsung 7 September. Di mana pengguna berpeluang menerima baucar BHPetrol RM 10. Pelanggan yang menerima baucar BHPetrol RM3 atau RM10 boleh menebusnya. Dengan pembelian minimum RM20 bahan api dan barangan (tidak termasuk Touch n ‘Go,perkhidmatan e-pay dan tembakau) di semua stesen BHPetrol.

Shopee adalah platform e-dagang yang beribu pejabat di Singapura di bawah Sea Group (sebelum ini dikenali sebagai Garena), yang ditubuhkan pada tahun 2009 oleh Forrest Li.

Pembeli pertama dilancarkan di Singapura pada tahun 2015, dan sejak diperluas jangkauannya ke Malaysia, Thailand, Taiwan, Indonesia, Vietnam dan Filipina. Ia melayani pengguna di Asia Tenggara dan Taiwan untuk membeli dan menjual produk dalam talian.

Disebabkan unsur mudah alih dan sosial yang dibina dalam konsep itu. Shopee digambarkan sebagai salah satu daripada “5 startup e-commerce yang mengganggu yang kami lihat pada tahun 2015″ oleh Tech In Asia.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here