Chevrolet Monte Carlo 1971 dari ‘The Fast and Furious: Tokyo Drift’ sedia untuk dijual

3148

Kereta Chevrolet Monte Carlo 1971 yang dipandu oleh Lucas Black, Sean Boswell dalam adegan awal pada tahun 2006 “The Fast and the Furious: Tokyo Drift” dijual di eBay, dan sebagai kereta yang digunakan oleh watak utama dalam filem, harganya bermula dengan hanya $39,998.

Kereta itu tampak kelihatan tidak menarik, tetapi apa yang lebih ialah kemunculannya dalam filem dan digunakan oleh watak utama yang terkenal di seluruh dunia itu. Chevrolet Monte Carlo 1971 tidak dipandu secara harian, tetapi ia datang dengan sijil keaslian Universal Studios bersama dengan tajuk yang baik dan lama (yang tidak selalunya diberi dengan perkara seperti ini).



Tambahan pula, sebagai bonus tambahan, hud ditandatangani oleh Dennis McCarthy selaku ‘guru’ di belakang kereta watak utama “F & F” dari “Tokyo Drift”.

Selain menandatangani hud, McCarthy memberi satu lagi hadiah yaitu sebuah jenama baru 400-cubic-inch V-8 beserta aggressive cam, dipasang oleh kedainya, Vehicle Effects. Menurut senarai itu, jentera ini bertransmisi automatik.

Monte Carlo telah dijual secara consignment kepada Volo Museum Auto Sales yang terletak di Florida. Volo Museum Auto Sales berkata kereta itu dalam keadaan cemerlang “untuk kereta filem” dan akan “membuat anda tersenyum!”

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here