Anda pandu kereta continental premium? Servis di Petronas AutoExpert Glenmarie

2663

Susulan pengenalan Petronas AutoExpert pertama pada April 2019, Petronas mengembangkan rangkaian pusat servis itu di AutoExpert Glenmarie, khas untuk kenderaan premium continental.

Dioperasikan oleh Dream Car Performance Garage, Petronas AutoExpert Glenmarie ini merupakan cawangan ke-10 rangkaian itu.



Pusat servis ini diposisikan di tengah-tengah antara bengkel biasa dan pusat servis rasmi. Jadi, ia memberi anda lebih pilihan.

Petronas AutoExpert ini tetap menawarkan ciri-ciri oleh pusat servis rasmi seperti ruang menunggu yang selesa dan berhawa dingin, kafe dengan kopi dan makanan, mesin diagnostik dan alatan terkini, serta servis oleh staf dan juruteknik terlatih.

Tambahan lagi seperti cawangan lain, AutoExpert Glenmarie hanya akan menggunakan bahan pelincir Petronas Syntium dan rangkaian pelincir Petronas lain.

Syntium dibangunkan khas dari pengalaman di litar Grand Prix bersama pasukan Mercedes-AMG Petronas F1 Team dan dijuruterakan untuk memberi perlindungan dari haba berlebihan dalam enjin.

Bahan pelincir ini juga adalah produk tulen yang menerima piawaian tertinggi dan menepati spesfikasi jenama continental popular seperti Mercedes-Benz, Porsche dan BMW. Untuk alat ganti pula, anda boleh memilih antara original atau OEM.

Cawangan terkini Petronas AutoExpert dengan kerjasama Dream Car Performance Garage ini terletak di No.26, Jalan Juruhebah U1/50, Temasya Industrial Park., 40150 Shah Alam.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here