KTM Duke 200 MY18 hadir enjin dipertingkatkan

3706

Sempena KTM Malaysia Orange Karnival di UTM Skudai, Johor Bahru, KTM Malaysia melancarkan KTM 200 Duke enjin MY18  baru-baru ini.

KTM 200 Duke merevolusikan pasaran kapasiti kecil apabila diperkenalkan di Malaysia pada 2013 sekali gus menjadi motosikal sub-250cc yang paling banyak di lihat di jalan raya.



Sejak diperkenalkan, jualan jentera itu diluar jangkaan dan berjaya menarik minat penunggang bagi semua peringkat.

Kini versi yang dilancarkan itu tampil dengan enjin dipertingkatkan untuk menyalur prestasi mengagumkan.

 

KTM bukan sahaja tentang reka bentuk dan gaya revolusi, malahan dalam banyak cara. KTM Duke 200 mula memperkenalkan semangat “READY TO RACE” KTM ke negara ini.

enjin

Intipati KTM DUKE 200 masih tetap kuat dan kini bersedia untuk rupa yang berkembang. Pelancaran KTM 200 Duke MY18 merupakan acara khas kepada Orange Karnival KTM Malaysia.

Di bawah ini, kami menyediakan spesifikasi baharu yang ada pada KTM 200 Duke MY18.

enjin

KTM AG bekas KTM Sportmotorcycle AG adalah sebuah motosikal Austria dan pengeluar kereta sukan yang dimiliki oleh KTM Industries AG dan pengeluar India Bajaj Auto. Ia dibentuk pada tahun 1992 tetapi menjejaskan asasnya seawal 1934. Hari ini, KTM AG adalah syarikat induk Kumpulan KTM.

KTM dikenali dengan motosikal di luar jalan raya. Sejak akhir 1990-an, ia telah berkembang menjadi pengeluaran motosikal jalanan dan membangunkan kereta sukan – iaitu X-Bow. Pada tahun 2015, KTM menjual hampir banyak jalan sebagai basikal luar jalan. Pengeluaran KTM X-Bow bermula pada tahun 2007.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here