Yamaha Tracer 900 GT 2019

3622

Tactical, tried-and-true, Yamaha Tracer 900 GT mampu dalam perjalanan dengan enjin silang, elektronik canggih dan ciri-ciri prestasi yang luas.Semoga kawan “Tester” senyum bila baca stori ini.

Prestasi Praktikal. Yamaha Tracer 900 GT 2019,sport touring baru, dengan prestasi dan kemudahan berorientasikan sport termasuk alat penunggang tambahan, penggantungan yang lebih tinggi, cermin depan boleh laras yang boleh diubahsuai,kedudukan menunggang laras dengan tempat duduk baru, saluran elektrik 12V , pemasangan side box bersepadu, dan tangki bahan api 4.8 gelen.



 

Enjin 3-Silinder  Yamaha Tracer 900 GT mempunyai enjin 3-silinder, DOHC, 12-injap yang disejukkan dengan 847cc.Gabungan komponen berteknologi tinggi dengan crankshaft konsep enjin silang jadikan watak enjin yang menarik dan sporty.

Yamaha

Kawalan Enjin Tambahan Throttle Controlled Chip Yamaha (YCC-T®) adalah sistem pendakian eksklusif Yamaha yang berasal dari teknologi MotoGP®. YCC-T berfungsi untuk memberi tunggangan sempurna, dan tepat kepada pelbagai alat pengendali Tracer, termasuk tindak balas pendikit laras D-Mode, sistem Kawalan Traksi pelbagai mod bersepadu (TCS), cruise control dan quick shifter. Semua nya adalah standard .

Yamaha

Chassis dan ergonomik yang disemak semula Untuk 2019. Yamaha Tracer 900 GT mempunyai garpu depan laras sepenuhnya dan kejutan belakang baru dengan pelarasan pramuat remote . Satu swingarm baru berkesan meningkatkan perasaan penunggang  tentang gerakan dari tayar belakang. Pemijak kaki baru untuk pembonceng.

Yamaha

Ciri Rak Atas Pencahayaan LED moden dan bergaya termasuk unit lampu LED,unggul dan melengkapkan reka bentuk Yamaha Tracer 900 GT. Panel instrumen Thin Film Transistor (TFT) warna baru direka untuk menyampaikan data secara visual kepada penunggang. Dengan cepat dan jelas,pengunaan bahan api dan kedudukan gear. Tongkat tengah(Double Stand) datang standard, termasuk pemanas tangan di throttle dan ABS.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here