Kedai Kawasaki GT World Ninja “Teknoloji Hijau” Pertama Di Lancarkan.

2014

 Berkonsep flag-ship, merupakan satu baris kedai yang menjual dan mempromosikan motor kawasaki. Satu lagi mercu tanda kawasaki di rantau tengah,khusus di sunway dan kawasan sekitarnya dengan perasmian SC Premium Bikes Sdn Bhd’s Kawasaki GT World Ninja dan Pusat Servis Ekslusif Kawasaki(KSEC).

Kawasaki SC Premium Bikes Sdn Bhd, adalah kedai GT World Ninja sangat istimewa. Kedai kawasaki Pertama GT World Ninja yang menggunakan “Teknologi Hijau” di mana semua bekalan eletrik untuk pencahayaan dan peralatan pejabat. Sepenuhnya dibekalkan oleh Solar Power System.



kedai

Pendekatan eksklusif bagi meningkatkan lagi imej kawasaki ke tahap yang lebih tinggi dan sebagai jenama premium  di Malaysia.Pelanggan yang membeli motosikal kawasaki di Kawasaki GT World Ninja. Akan menikmati servis atau membaiki motosikal dengan perkhidmatan lebih eksklusif dan cemerlang di pusat servis Kawasaki  GT World Ninja(KSEC).

kedai

Komitmen,bina persahabatan,memupuk semangat dan melakukan yang terbaik kepada pemilik kawasaki yang setia. Itu antara penerapan yang akan di lakukan Ah Hoy pemilik Sunway Cycle dan juga SC Premium Bikes Sdn Bhd. Yang tersenarai sebagai Pemilik ke 10 Kawasaki GT World Ninja semenjak diperkenalkan. Tahniah.\

Motosikal Kawasaki dihasilkan oleh bahagian Motosikal & Enjin Kawasaki Heavy Industries di kilang di Jepun, Michigan, Filipina, India, Indonesia, Bangladesh dan Thailand.

Pesawat Kawasaki pada mulanya menghasilkan motosikal di bawah nama Meguro, setelah membeli pengeluar motosikal yang sakit, Meguro Manufacturing dengan siapa mereka telah berkerjasama. Ini akhirnya menjadi Kawasaki Motor Sales. Beberapa motosikal awal memaparkan lambang dengan “Kawasaki Aircraft” pada tangki bahan api.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here