Honda Civic Si 2020 berpenampilan lebih menarik

3068

Honda menawarkan Civic Si 2020 beberapa peningkatan pada penggayaan luar dan sedikit peningkatan untuk pecutannya. Versi coupe dan sedan akan dijual pada 6 September.

2020 Honda Civic Si Coupe

Pertama, perubahan itu mengintip. Lampu kabut tingkat rendah, sekarang lampu LED, kini ditutup dengan trim hitam berkilat dan mempunyai bar warna badan. Bar mendatar gril sayap keras juga dikemas kini, yang kelihatan sempit daripada sebelum ini. Manakala kedua-dua Si Coupe dan Sedan dinaik taraf kepada lampu LED dengan balok yang lebih lebar dan lebih panjang.



2020 Honda Civic Si Coupe

Di belakang, kereta Si adalah badan berwarna baru yang dipasang di kedua sisi bumper. Kedua-dua model Sedan dan Coupe kini boleh didapati di roda 18-inci matte hitam yang membolehkan tayar sepanjang musim digunakan. Terdapat juga kerusi sukan yang dikemas kini dengan aksen merah di bahagian bawah dan belakang kerusi, ditambah trim merah baru yang menyoroti papan pemuka. Mereka menambah peningkatan dalaman yang dibuat untuk 2019 termasuk sistem bunyi paparan yang dikemas kini dengan butang fizikal dan tombol kelantangan dan cawan yang lebih besar.

2020 Honda Civic Si Coupe

Versi 2020 Civic Si menggunakan enjin empat silinder turbocharged 1.5 liter serupa dengan versi 2018, menghasilkan kapasiti 205 hp dan tork 192 paun, bersama dengan gearbox manual 6 kelajuan. Tetapi baru untuk 2020 ialah nisbah pemacu terakhir adalah lebih pendek daripada 6%, yang membantu mempercepatkan pecutan.

2020 Honda Civic Si Coupe

Semua peringkat SI Sedan dan Coupe mempunyai teknologi pemandu dan teknologi keselamatan Honda .Ianya termasuk rasuk auto baru, kawalan pelayaran adaptif dan brek mengurangkan kesan. Mereka juga menerima Kawalan Bunyi Aktif, menggunakan sistem bunyi untuk menguatkan bunyi enjin semasa memandu aktif.

2020 Honda Civic Si Coupe

Kedua-dua Civic SI Coupe dan SI Sedan akan bermula pada $ 25,930 termasuk destinasi, sehingga $ 700 dari 2019.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here