Honda jemput rakyat Malaysia sertai kempen “Road to 900000th unit Milestone”

1368

Semua rakyat Malaysia dialu-alukan untuk menyertai kempen di Grand Finale “Road to 900000th unit Milestone” dengan kemasukan percuma dijadualkan pada 28 dan 29 September 2019, di taman kereta terbuka Stadium Nasional Bukit Jalil.

Honda mengajak rakyat Malaysia untuk berkongsi kegembiraan mencapai 900,000 unit jualannya dalam tempoh tujuh belas tahun sejak ditubuhkan di Malaysia.



Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif Honda, Encik Toichi Ishiyama berkata, “Pada Julai 2019, kami melancarkan “Road to 900,000th unit Milestone” dengan tagline “Terima Kasih 900K”, terima kasih kepada rakyat Malaysia atas sokongan mereka yang tidak berbelah bahagi terhadap Honda Malaysia dengan memberi sembilan model Honda sebagai ganjaran. Saya dengan sukacitanya sedar bahawa kempen pemberian hadiah semakin aktif kepada pelanggan di seluruh negara.”

“Kami juga mengatur Grand Finale untuk meraikan pencapaian yang ketara dengan rakyat Malaysia serta mempersembahkan sembilan kereta Honda kepada pemenang bertuah.

“Bagi pihak Honda Malaysia, saya ingin menjemput semua rakyat Malaysia untuk meraikan peristiwa yang bermakna dengan kami dan menyertai aktiviti di Grand Finale, yang disusun khas untuk rakyat Malaysia, dari kalangan kanak-kanak hingga dewasa. Pada majlis itu juga, kami akan membuat pratonton Civic Baru kepada orang ramai.”

Aktiviti

Lebih daripada sekadar sambutan, Honda Malaysia juga menyediakan pelbagai aktiviti bermaklumat dan menyeronokkan yang disusun khas untuk rakyat Malaysia. Syarikat itu akan memperluaskan tema “Frontier of Innovation” di Grand Finale, dimana pelawat boleh merasai Teknologi Advanced Generasi Honda yang akan datang seperti Scanner I-DCD Sport Hybrid dan juga Sport Hybrid i-DCD dan VTEC Turbocharged Game Tower.

Di samping itu, Honda Malaysia menyediakan pelbagai permainan dan aktiviti menarik yang sesuai untuk keluarga, seperti Giant Water Slide, paparan Insta-Luminous, Pedal Troli, Racing Simulator dan banyak lagi. Di samping itu, rakyat Malaysia yang berminat dengan model Honda boleh membuat lawatan ke Grand Finale untuk memandu uji kereta.

Menambahkan kegembiraan mengejar ke arah Honda Malaysia mencapai pencapaian 900,000 unit, syarikat itu hari ini mengumumkan pemenang bertuah kedua kempen pemberian hadiah di Sri Utama Auto Sdn.

Pemenang bertuah kedua, En. Lim Hong Ngee dari Setapak, gembira apabila dimaklumkan mengenai kemenangannya yaitu sebuah Honda HR-V. Dia tidak sabar-sabar untuk memandu pulang kereta Honda yang baru dimenanginya ke Grand Finale “Road to 900000th unit Milestone”.

Encik Lim Hong Ngee menjadi pengedar dengan bentuk yang dia terima untuk mencuba nasibnya dalam kempen. “Saya sangat teruja bahawa saya akan menjadi pemilik HR-V yang baru, iaitu Honda SUV kedua saya. Saya sangat menyukai reka bentuk luar sporty dan dalaman yang luas serta kemudahan yang disediakan untuk perjalanan keluarga. Secara keseluruhannya, saya sangat gembira dan tidak sabar-sabar untuk memandu kereta Honda baru saya,” kata En. Lim Hong Ngee di Road to the 900,000th Annual Milestone Campaign.

Dengan dua pemenang yang telah diumumkan, tujuh lagi model Honda masih diundi untuk dimenangi oleh rakyat Malaysia yang bertuah. Untuk mendaftarkan atau untuk maklumat lanjut mengenai “Road to 900,000TH unit Milestone”, pelanggan boleh log masuk ke laman web kempen atau lawati laman Facebook rasmi .

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here