Nissan Pathfinder 2020 mula dijual pada RM133k

1869

Nissan Pathfinder 2020 SUV kini dijual di A.S. dengan harga permulaan RM133K untuk model pacuan dua roda Pathfinder S.

Pembeli boleh memilih antara 2WD dan 4WD, serta empat tahap gred yang lengkap pada S, SV, SL dan Platinum. Model 2020 juga terus tersedia dengan pakej edisi Rock Creek yang popular.

Semua model dikuasakan oleh enjin 3.5-liter V6 sama dengan 284hp yang bekerja bersama-sama dengan transmisi Xtronic. Menurut Nissan, kapasiti menunda maksimum Pathfinder adalah 2,721kg, yang terbaik pada kelasnya, selagi kenderaan dilengkapi dengan perkakasan yang diperlukan.



Ciri-ciri yang terdapat pada ruangan dalam ialah sistem pemasangan Nissan Pathfinder 2020 ialah EZ Flex dari Nissan dengan teknologi LATCH dan GLIDE, Intelligent Around View Monitor (I-AVM), sistem audio 13-speaker premium, Dual Panorama Moonroof, lifgate Motion-Activated dengan memori posisi liftgate dan NissanConnect dengan navigasi dan perkhidmatan.

Sedangkan untuk edisi Rock Creek, itulah pakej pilihan nilai istimewa dengan pengubahsuaian luaran dan dalaman yang unik, tersedia pada gred 2020 Pathfinder SV dan SL. Terdapat aksen hitam di gril, rel bumbung, pelindung sisi cermin, muka depan dan belakang, serta lencana unik. Sementara itu, ruangan dalaman mempunyai jahitan kontras yang tinggi, lencana khas dan trim logam tambahan.

Semua model Pathfinder Rock Creek Edition juga dilengkapi dengan serpihan tunda trailer, bermanfaat dan mudguard seperti standard.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here