Kombinasi antara motosikal dan kereta dari Boss Hoss

262

Memodifikasi kenderaan bermotor adalah satu cara untuk menyalurkan idea-idea kreatif. Banyak idea manarik dan unik muncul dalam pengubahsuaian kenderaan. Contohnya dengan kombinasi antara motosikal dan kereta.

Sebagai contoh, hasil ciptaan Boss Hoss yang menggabungkan sebuah motosikal berkuasa tinggi dengan sebuah hybercar. Motosikal berkuasa tinggi telah digabungkan dengan sebuah jentera Lamborghini.

Kombinasi antara motosikal dan kereta

Lebih mengejutkan, kombinasi antara motosikal dan kereta ini menggunakan enjin besar yaitu V8. Enjin pada jentera ini adalah enjin 6,200 cc V8 yang dikuasai oleh 445hp yang nampaknya akan dikeluarkan oleh Corvette. Enjin Chevrolet itu mampu menghasilkan tenaga dan tork besar.

Kombinasi antara motosikal dan kereta

Bahagian belakang kombinasi ini menggunakan bentuk Lamborghini Aventador. Jentera ini menggunakan tiga roda, satu roda di hadapan dan dua roda di belakang.

Kombinasi antara motosikal dan kereta

 

Bentuk belakangnya yang unik memang menampakkannya seperti seperti sebuah kereta sport yang sempurna. Bentuk tajam seperti kereta Lamborghini masih diperlihat pada jentera ini. Tidak lupa juga, spoiler masih digunakan dalam pengubahsuaian yang unik ini.

Komen anda mungkin membantu