Lawak habis, Zizan Razak jadi pengulas ‘pelumba litar NKVE’

2770

Selebriti tanah air, Zizan Razak atau nama sebenarnya Mohammad Razizan Abdul Razak terkenal dengan minatnya terhadap dunia permotoran.

Zizan Razak

Zizan difahamkan pernah memiliki beberapa buah kereta sports termasuk Mitsubishi EVO X, Nissan Skyline GT-R, dan bahkan sebuah Ducati Panigale.



Berdasarkan laman Instagram miliknya, pemuda kelahiran Terengganu ini baru-baru ini membuat ulasan ‘menarik’ tentang aksi sekumpulan remaja yang menunggang motosikal di sebuah lebuh raya.

“Okay nampaknya perlumbaan kini bermula. Di petak pertama kita boleh menyaksikan motosikal yang berkeliaran di tempat awam walaupun kita kini berada dalam fasa PKP.”

“Tapi sayang sekali, Proton Perdana tidak dapat diatasi oleh pelumba-pelumba ini. Mungkin itu adalah kereta keselamatan di dalam litar perlumbaan yang dipanggil sebagai NKVE ini.”

“Siapa berani, dia akan berada di depan sekali. Itu dia pelumba-pelumba yang sudah lama menyimpan dendam ketika PKP. Sekian terima kasih laporan daripada saya, Zizan Razak di litar NKVE,” kata Zizan.

Video tersebut telah mendapat 831,921 tontonan ketika artikel ini ditulis. Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Zizan dan ada yang menyarankannya untuk menjadi pengulas kejuaraan MotoGP.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here