Lotus lancar platform e-dagang untuk beli alat ganti, bermula kenderaan tahun 1981 sehingga Evora

630

Lotus menganggarkan bahawa sehingga 70 peratus daripada keretanya masih lagi boleh dipandu di jalan raya di seluruh dunia.

Untuk mengekalkan rekod itu dan menggalakkan lebih ramai pemilik memandu kereta mereka, Lotus melancarkan platform runcit dalam talian baharu.

Platform e-dagang itu mempunyai beribu-ribu alat ganti, aksesori dan bahan habis pakai yang tersedia untuk dibeli, dari 1981 dan era Esprit dan Excel, kepada Elise, Exige dan Evora yang lebih terkini. Semua komponen adalah tulen atau dikilangkan mengikut spesifikasi OEM.



Di samping itu, laman itu menyediakan rangkaian penuh barangan gaya hidup Lotus kontemporari, pakaian dan aksesori. Item lama, seperti cincin kunci tempoh dan penutup kereta untuk kereta Lotus lama, juga tersedia. Ditujukan pada mulanya kepada pelanggan di UK.

Pengarah Selepas Jualan Lotus, Chris Hinks berkata, ia adalah penting untuk menyokong pemilik dalam memastikan kereta mereka berprestasi seperti biasa.

“Memindahkan keseluruhan perniagaan alat ganti dan aksesori kami ke portal dalam talian baharu dan boleh dicari sepenuhnya ini meningkatkan perkhidmatan kami kepada mereka,” katanya

Anda boleh melayari www.parts.lotuscars.com untuk membeli alat ganti atau aksesori Lotus.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here