SHOEI “X-14 KONSEP BLACK MARQUEZ ” Di Pasaran pada Februari 2019

2070

SHOEI X – 14 MARQUEZ CONCEPT BLACK akan berada di pasaran pada Februari 2019.

Ia adalah topi keledar penuh(full face) SHOEI X-series yang telah di uji dengan tahap tertinggi iaitu kejohanan MotoGP. Di antara mereka,topi keledar penuh “X-Fourteen” menyumbangkan pengetahuan terkini.



Kenyataan tersebut di sokong dengan kemenangan oleh pelumba yang meraih kejayaan dalam perlumbaan.Model ini adalah dan model senior serta telah memperbaharui segala-galanya.

Model grafik baru “CONCEPT BLACK MARQUEZ” hasil ujian musim sejuk oleh Marc Marquez baru-baru ini akan di tambah ke dalam speksifikasi topi keledar ini.

Info Produk:-

◆ Standard: JIS Standard, SNELL Standard, MFJ Certified
◆ Saiz: XS (53 hingga 54cm), S (55 hingga 56cm), M (57 hingga 58cm), L (59 hingga 60cm), XL (61 hingga 62cm), XXL (63 hingga 64cm)
◆ Warna: TC-1 (RED / BLACK) * Warna matte
◆ Struktur: AIM + (Advanced Integrated Matrix Plus Multi-Fiber)
Ia juga mempunyai bahan serat organik yang tinggi dengan prestasi anjal tinggi, berdasarkan komposit struktur berlamina serat kaca keras dan serat organik yang dibuat ke dalam bentuk 3D. Ia adalah struktur shell yang ringan tetapi berprestasi tinggi dengan keanjalan tegar yang sangat baik.
◆ Termasuk Bahagian: Beg Kain Eksklusif, Pengawal Nafas, Chin Curtain, Minyak Silikon, CWR-F PINLOCK® EVO Lens, Spoiler Udara Rendah, Pelekat untuk Perisai

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here