Harga Nissan lebih murah dengan ‘Tawaran Hebat 0% GST’ Raya

2733

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) melancarkan kempen harga “Tawaran Hebat 0% GST”, bagi tujuan menyokong pembelian pelanggan sebelum sambutan Hari Raya kali ini.

Kempen itu akan berlangsung sepanjang bulan Jun dengan kadar 0% GST. Pada masa pelanggan juga layak menerima Duit Raya Rebat.

harga
Harga Nissan sempena kempen 0% GST Hari Raya

Bagi menambah kemeriahan sambutan Hari Raya, ETCM akan menghadiahkan lima orang pemenang bertuah. Mereka peluang untuk membawa pulang Kerusi Urut OSIM uLove (bernilai RM19,998).



Pelbagai hadiah bernilai lebih RM450,000 akan disediakan bagi setiap pembelian sebuah kenderaan Nissan.

Pelanggan hanya perlu menghantar borang pendaftaran bersama pembelian sebuah kenderaan Nissan

Nissan

Nissan Motor Co, Ltd adalah pengeluar kereta multinasional Jepun yang beribu pejabat di Nishi-ku, Yokohama. Syarikat itu menjual kereta mereka di bawah jenama Nissan, Infiniti, dan Datsun dengan produk penalaan prestasi dalaman yang dilabelkan Nismo. Syarikat itu mengesan namanya menjadi Nissan zaibatsu, kini dipanggil Nissan Group.

Sejak 1999, Nissan telah menjadi sebahagian daripada Perikatan Renault-Nissan-Mitsubishi, perkongsian antara Nissan Jepun, Mitsubishi Motors of Japan dan Renault of France. Sehingga 2013, Renault memegang pegangan mengundi 43.4% di Nissan, manakala Nissan memegang pegangan bukan 15% dalam Renault. Dari 2009 hingga 2017, Carlos Ghosn berkhidmat sebagai CEO kedua-dua syarikat.

Pada bulan Februari 2017, Ghosn mengumumkan beliau akan meletak jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Nissan pada 1 April 2017, sementara selaku pengerusi syarikat itu. Pada 19 November 2018, Ghosn dipecat sebagai pengerusi berikutan penangkapannya kerana didakwa kurang melaporkan pendapatannya kepada pihak berkuasa kewangan Jepun.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here