Warna baharu yang meriah diperkenal untuk Honda Jazz, City dan CR-V

3753

Honda Malaysia mengumumkan bahawa model Jazz, City dan CR-V kini boleh dipilih dengan warna baru yang meriah dan menarik, iaitu Passion Red Pearl. Jom layan warna baharu Honda di bawah.

Honda City dengan warna baru
Honda City dengan warna baharu

Warna Passion Red Pearl ini akan menggantikan seperti berikut:

  • Carnival Red untuk Jazz
  • Dark Ruby Red untuk City
  • Obsidian Blue Pearl untuk CR-V
Honda Jazz warna baru
Honda Jazz warna baru

Pengenalan ini dibuat berdasarkan kajian dibuat yang menunjukkan Passion Red Pearl menerima sambutan yang baik dalam pasaran apabila ia mula diperkenal pada HR-V pada Januari lepas.



Honda CR-V warna baru
Honda CR-V warna baru

Warna baharu pada Jazz, City dan CR-V kini boleh dilihat dan model-model ini. Dan boleh dipandu uji di semua 98 cawangan pengedar Honda di seluruh negara.

Honda

Honda Motor Company, Ltd. adalah syarikat konglomerat multinasional awam Jepun yang dikenali sebagai pengilang kereta, motosikal, dan peralatan kuasa.

Honda telah menjadi pengeluar motosikal terbesar di dunia sejak tahun 1959, serta pengeluar enjin pembakaran dalaman terbesar di dunia yang diukur dengan volum, menghasilkan lebih daripada 14 juta enjin pembakaran dalaman setiap tahun. Honda menjadi pengeluar kereta Jepun kedua terbesar pada tahun 2001. Honda adalah pengeluar kereta kelapan terbesar di dunia pada tahun 2015.

Honda adalah pengeluar kereta Jepun yang pertama untuk melepaskan jenama mewah yang berdedikasi, Acura, pada tahun 1986. Selain daripada perniagaan kereta dan motosikal terasnya, Honda juga mengeluarkan peralatan taman, enjin marin, perairan peribadi dan penjana kuasa, dan produk lain. Sejak tahun 1986, Honda telah terlibat dengan penyelidikan kecerdasan / robot buatan buatan dan mengeluarkan robot ASIMO mereka pada tahun 2000. Mereka juga meneroka ke aeroangkasa dengan penubuhan GE Honda Aero Engines pada tahun 2004 dan Honda HA-420 HondaJet, yang mula dikeluarkan pada tahun 2012 Honda mempunyai tiga usaha sama di China (Honda China, Dongfeng Honda, dan Guangqi Honda)

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here