Toyota Camry TRD 2020 kelihatan agak murah pada RM134k

3444

Harga untuk Toyota Camry TRD 2020 telah disahkan oleh Toyota dan, banyak yang mengejutkan ramai, model ini tampak lebih murah berbanding penampilannya yang penuh efisyen dan menarik.

Pada RM 134,000, ia adalah model berkuasa V6 yang paling murah dalam keluarga Camry, lebih murah daripada harga Camry XSE sebanyak RM 16,400. Harga permulaan TRD juga lebih murah berbanding Avalon TRD yang dikuasakan oleh enjin yang sama.



Sebab utama mengapa Toyota Camry TRD 2020 sangat berpatutan ialah ia berdasarkan SE trim, yang bermaksud ia tidak termasuk pedalaman kulit, navigasi satelit atau pelbagai sistem bantuan pemandu yang ditawarkan pada gred yang lebih tinggi. Seperti mana yang dinyatakan, ia benar-benar adalah tentang prestasi berbanding segala-galanya.

Casis model ini mempunyai mata air yang lebih kuat dan spring yang lebih rendah, bilah anti-roll yang diperbesarkan, penguat tambahan, roda lebih dahulu dengan tayar lebih mencengkam, serta cakera brek depan yang diperbesarkan oleh calipers dwi-omboh baru dan 0.9-inci. Terdapat juga sistem ekzos khusus TRD, luaran yang lebih sporti dan beberapa kemasan dalaman merah.

Kuasa berasal dari V6 secara semula jadi yang disedut V6 dengan 301hp. Kesimpulannya, Toyota Camry TRD nampaknya agak murah, terutamanya berbanding Avalon TRD.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here