Honda Accord baru akan dilancarkan pada bulan hadapan

3607

Honda Cars Philippines (HCPI) telah menguatkan momentum pengeluaran keretanya dengan melancarkan Honda Accord baharu. Setelah melancarkan beberapa kenderaan pada tahun 2019, termasuk pengubahsuaian semula Honda Civic dan Honda BR-V, serta Honda Brio yang serba baru, namun pembuat kereta Jepun tidak menunjukkan tanda-tanda perlahan kerana ia kelihatan untuk meneruskan momentumnya.

Untuk bersikap adil, HCPI tidak menyatakan secara jelas ia akan memperkenalkan generasi baharu sedan mewahnya, tetapi nampaknya ia berdasarkan oleh jemputan syarikat yang dihantar. 



Sekiranya kita akan melihat Accord baru tidak lama lagi, kita boleh menganggap bahawa kita akan mendapat spesifikasi yang sama seperti Honda Accord yg telah dilancarkan pada awal tahun ini di Thailand.

Oleh itu, kita boleh menjangkakan enjin petrol berkuasa 1.5-liter dengan output puncak 187hp dan tork 243Nm yang akan digunakan. Kami tidak tahu jika kita akan mendapat powertrain hibrid di sini, tetapi jika kita mendapatnya, kita mungkin akan melihat sistem i-VTEC 2.0 liter dengan dua motor elektrik yang mampu menghasilkan output 212hp.

Penggayaan pada bahagian luaran dilengkapi oleh gril baru yang melengkapi muka depan yang direka bentuk semula, dilengkapi dengan lampu LED dan lampu belakang yang dikemas kini. Di dalamnya, ia dilengkapi dengan kerusi kulit coklat premium yang memberikan rupa bentuk yang cantik dengan tema dalaman bewarna hitam.

Accord ini juga dijangka disediakan dengan teknologi keselamatan Honda Sensing yang merangkumi sistem kamera multi-view, monitor lintas-lalu lintas, dan monitor perhatian pemandu, serta ciri Sistem Parkir Pintar Honda dan LaneWatch.

.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here