Ford Puma Titanium X baru adalah SUV kecil paling canggih

1767

Ford Puma baru-baru ini telah menjadi lebih bergaya dengan pengenalan Titanium X yang baru. Model itu akan diperkenalkan di Pameran Motor Frankfurt 2019, pada 10 September, dan disertakan beberapa inovasi.

Spesifikasi

Diantaranya ialah, Puma Titanium X akan menyediakan kerusi depan urutan lumbar, segmen pertama, serta sesuatu yang baru untuk pembuat kereta Dearborn, iaitu liputan tempat duduk yang boleh ditanggalkan dan boleh dibasuh yang akan memastikan bahagian dalamnya kelihatan segar untuk jangka masa yang lama, memberikan ketenangan tambahan untuk ibu bapa atau pemilik haiwan kesayangan.



Selain itu, Puma Titanium X baru dilengkapi dengan sistem infotainment SYNC3 dengan Apple CarPlay dan Android Auto, pad kekunci tanpa wayar, sistem bunyi B & O, kawalan suhu dua-zon, sensor pengelap hujan dan sensor tempat letak kereta belakang. Ruangan dalaman dipertingkatkan oleh kesan kayu appliques, disertakan kain untuk panel pintu dan stereng kulit.

Penampilan Ford Puma Titanium X di jalan raya akan nampak menarik, kerana ia memaparkan kemasan hitam gloss yang unik dan kemunculan krom pada gril sarang lebah dan lampu kabus yang disepadukan ke bahagian depan tirai tirai udara. Meningkatkan pembaikan luaran adalah skirt sisi berhias krom, kemasan kelabu logam pada penyokong belakang dan plat skid, cermin sisi berwarna dengan isyarat giliran bersepadu dan lampu genangan, dan aloi Pearl Grey 18 inci dengan reka bentuk 10-spoke .

Sistem penjaga pintu dengan pengesanan bahu jalan dan bantuan pra perlanggaran dengan pengesanan pejalan kaki adalah peralatan disediakan. Juga ditawarkan Lane Centering, Speed ​​Sign Recognition dan Adaptive Cruise Control dengan Stop & Go.

Spesifikasi enjin

Terdapat dua output, dengan 123 hp / 92 kW atau 153 hp / 114 kW, enjin petrol EcoBoost 1.0 liter yang juga mempunyai starter / penjana bersepadu yang didorong oleh 11.5 kW dan 48- volt lithium-ion, pek bateri yang disejukkan dengan udara menjanjikan kecekapan bahan api yang baik. Dalam kitaran ujian WLTP, varian kurang berkuasa mengembalikan 5.4 l / 100 km dan memancarkan 124 g CO2 per km, sedangkan versi yang lebih lincah membakar 5.6 l / 100 km (42 mpg AS / 50.4 mpg UK) dan penarafan CO2nya ialah 127 g / km.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here