Mitsubishi ASX 2020 akan dijual di UK dari RM104k

2403

Mitsubishi ASX 2020 yang diubahsuai telah tiba dengan harga permulaan sekitar RM 104,226.

Harganya merujuk kepada aras asas trim dinamik dengan transmisi manual 5-kelajuan dan pacuan roda depan. Di luar, dinamik ASX dilengkapi dengan dengan aloi 18 inci, lampu penuh LED dengan ratakan automatik, DRL LED, dan lampu kabut halogen.

Di dalam kabin, ASX 2020 menyediakan balutan kain baru dengan kerusi depan yang dipanaskan, penghawa dingin automatik, kawalan pelayaran, kamera belakang, dan Sistem Operasi Keyless dengan permulaan / berhenti enjin.



Ia juga disertakan dengan sistem infotainment Display Audio-link Audio-link (SDA) lapan inci yang baru dengan DAB, Bluetooth, dan Apple CarPlay dan Android Auto.

Kelebihan seterusnya ialah dengan penghantaran dan pemanduan roda depan yang sama, bermula pada RM119,039. Trim ini menambah bumbung kaca panorama, rel bumbung hitam, pemegang pintu luar dibaluti krom, lampu kabus depan LED, pelapis kulit dengan tempat duduk pemandu elektrik, sistem navigasi TomTom, serta amaran titik buta dengan Lane Change Assist dan sistem kepekaan lalu lintas pada bahagian belakang.

Tidak seperti Dinamik, gred ini juga boleh dimiliki dengan pemacu semua roda dan CVT yang mempunyai mod enam kelajuan dan paddle shifters, untuk RM133,692.

Semua versi dikuasakan oleh empat petrol MIVEC 2.0-liter yang memberikan 148hp dan 195Nm tork. Menurut Mitsubishi, enjin baru itu menawarkan prestasi yang lebih baik dan peningkatan penghalusan berbanding dengan unit 1.6 liter (115 hp) yang dikeluarkan.

Di samping gaya luaran yang segar, pembaharuan lain pada semua model ASX 2020 termasuk dua warna luaran (Red Diamond dan Oak Brown), kain kerusi baru beserta fabrik untuk dinamik, serta trim kulit hitam, headliner hitam, dan aksen hitam.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here