Ford Taurus Vignale 2020 diperkenalkan di China

2172

pameran Auto di Chengdu, yang berlangsung dari 6 hingga 15 September, digunakan oleh Ford untuk memperkenalkan Ford Taurus Vignale 2020 baru untuk pasaran China.

Seperti yang anda dapat lihat, papan pemuka kini adalah jauh dari versi awal yang dilancarkan di China pada tahun 2015.



Perubahan terbesar adalah penambahan skrin sentuhan sentuhan pusat tablet 12.8 inci untuk sistem infotainment SYNC + baru yang mengambil alih hampir semua dari bilik konsol tengah dan hampir menghapuskan butang fizikal model terdahulu.

Sebenarnya, masih ada beberapa butang di bahagian bawah, termasuk tombol kelantangan, defogger belakang dan tiga yang lain yang tidak dapat kita kenali dari gambar. Selain itu, paparan tablet telah tidak menampakkan suis kawalan iklim dan hampir semua fungsi kenderaan penting lainnya.

Panel instrumen juga telah dikemas kini dan menampilkan dua paparan warna – satu di dalam speedometer dan satu yang lebih besar memanjang dari kaunter belakang ke speedometer. Ford berkata, Taurus Vignale 2020 juga disediakan dengan sistem bunyi B & O 14 speaker baru yang dikatakan menetapkan standard baharu untuk kereta mewah sehingga ke tahap tinggi.

Di tempat lain di dalam kabin, kita dapat melihat upholsteri kulit lebih mewah, trim kayu sebenar, kerusi dipanaskan dan berventilasi (termasuk di bahagian belakang), pemegang cangkir konsol pusat belakang dan kawalan untuk iklim dan sistem multimedia, serta Vignale diterangi plat tapak.

Taurus 2020 dikuasakan oleh enjin 245 HP 2.0-liter EcoBoost turbo-empat yang dipadankan dengan transmisi automatik 8-kelajuan. Vignale berharga dari RM169,728, tetapi model asas bermula pada RM134,486.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here