Mercedes-Benz G-Class milik pertahanan Chelsea, Reece James dirompak

1364
Pemain pertahanan Chelsea, Reece James sangat marah dan kecewa apabila pencuri bertindak memecah masuk ke dalam keretanya ketika dia menghadiri satu acara amal.

reece james

Ketika kejadian, pemain berusia 21 tahun tersebut difahamkan sedang berada dalam satu acara amal bersama dengan Felix Project, dimana acara ini bertujuan untuk mengagihkan makanan kepada kanak-kanak hasil daripada derma yang berjaya dikutip sebanyak £100,000 (RM540k) .
 
Penglibatan dalam acara amal ini sudah tentu merupakan suatu pengalaman yang menggembirakan bagi James.
Namun, ketika dia kembali kepada keretanya untuk mengambil hadiah seterusnya untuk diagihkan, James mendapati tingkap Mercedes-Benz G-Class miliknya (kami tak pasti model varian apa) telah dipecahkan. Hadiah tersebut juga difahamkan telah dicuri.
 
Berdasarkan posting di laman Instagram rasmi miliknya, James menyatakan kekecewaanya terhadap kejadian tersebut.
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Reece James (@reecejames)

“Satu lagi pengalaman yang menggembirakan dengan Felix Project, dengan menyediakan makanan kepada generasi muda. Semoga kami menyebarkan kegembiraan menjelang hari Krismas yang mencabar ini, kata James.



“Sayangnya, saya sangat kecewa ketika kembali ke kereta saya. Sepanjang acara itu, seseorang telah masuk ke dalam kereta saya dan mencuri hadiah yang saya akan sumbangkan pada hari itu, tambahnya.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here