Suzuki lancar V-Strom 250 ABS

5306

Motoqar harap mereka yang baru berjinak dengan dunia Adventure, tersenyum selepas membaca artikel ini. V-Strom 250 berkemungkinan dibawa masuk ke negara kita, tidak dapat kepastian dari Suzuki Malaysia.

Motoqar difahamkan, perubahan utama terdapat pada model ini adalah penutup sistem ekzos yang diubah dan spesifikasi ABS yang baru ditetapkan.

Suzuki V-Strom 250



Suzuki nampaknya menyahut seruan dan memenuhi keperluan pengguna dengan penghasilan “Baby Adventure“. Maka bertambah lagi persaingan versi Adventure peringkat permulaan di pasaran. V-Strom 250 ABS di khabarkan akan mula memasuki pasaran bermula awal oktober, sementara versi V-Strom 250 pada penghujung oktober.

“V-Strom 250” adalah model penyertaan siri V-Strom Sport Adventure Touring bagi menikmati keselesaan tunggangan jarak jauh.


Terdapat 3 warna yang dihidangkan:

  1. Pearl Nebula Black / Solid Dazzlin Cool Yellow (BJE)
  2. Diamond Red Metallic (YYW)
  3. Pearl Nebul Black (4CX)

Enjin / badan

Enjin silinder 248 cm3 yang disejukkan oleh air mencapai ciri-ciri keluaran (maksimum output 18 kW / 8,000 rpm, tork maksima 22 Nm / 6,500 rpm) dan prestasi ekonomi bahan api yang cemerlang (39.0 km / L *).

Reka bentuk

Penggayaan imej biasa siri yang mewarisi DNA Sport Adventure Touring dan berkuasa yang bertoleransi “DR – BIG” yang dikeluarkan pada tahun 1988.

Peralatan

·Meter pelbagai fungsi dengan paparan digital .

1) Penunjuk RPM memaklumkan masa perubahan peralihan dengan lampu / lampu berkelip apabila mencapai kelajuan enjin ditetapkan

2) Penunjuk kedudukan gear yang memahami posisi gear dengan pantas

3) Membolehkan cakera brek berbentuk kelopak dan roda cast aluminium 17-inci 10-bercakap sporty untuk roda depan dan belakang.

4) 17L tangki bahan api dengan kapasiti besar selamat untuk perjalanan dalam jarak jauh.

[Spesifikasi ABS sahaja]

• Setiap kelajuan roda dikesan oleh sensor kelajuan roda yang dipasang pada roda depan dan belakang dan ABS yang menghalang pengunci roda dalam julat tertentu dengan mengawal keberkesanan brek secara automatik sebagai peralatan standard. 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here