Yamaha YZF-R1 GYTR, sebuah motosikal edisi khas

2110

Jika anda memiliki duit yang banyak, maka anda mampu memiliki sebuah motosikal edisi khas seperti sebuah Yamaha YZF-R1 GYTR yang sangat unik dan menarik.

YZF-R1 GYTR

Yamaha YZF-R1 GYTR adalah sebuah motosikal khas, terdapat 20 buah sahaja akan dihasilkan di seluruh dunia. Hebat jentera Yamaha ini.

YZF – R1 GYTR

Nombor pengeluaran yang terdapat di motosikal ini memperingati hakikat bahawa ini adalah ulang tahun ke-20 YZF-R1 superbike.



Tahun ini Yamaha memenangi perlumbaan Endurance 8 jam di Suzuka ,dan belum pernah terjadi sebelum ini kemenangan secara berturut-turut sebanyak empat kali.

Kegunaan model ini khas hanya di litar sahaja, Yamaha YZF-R1 GYTR dibina oleh krew Rasmi Yamaha Racing Team yang meraih kejayaan di Litar Suzuka.

Jentera ini disertakan dengan ekzos Akrapovic (Full Evo 2 Titanium), brek Brembo (caliper depan GP4-RX, cakera T-Drive 320mm, dan 19RCS Corsa Corta silinder master), fairlens fiber carbon, Penggantungan Öhlins (FGRT 219 forks, kejutan GP TTX36), dan Bridgestone slicks (V02 soft).

Juga, setiap unit jentera ini mempunyai nombor edisi terhad yang terukir pada kuk teratas, dan akan dihantar dengan sijil kesahihan.

Kos?

Jentera ini berharga € 39,500 (RM180536) termasuk VAT, yang bermaksud harga akan berbeza-beza di sebuah negara ke sebuah negara yang lain. Ditawarkan oleh Yamaha Motor Europe.

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here