Versi ulang tahun 50 tahun Nissan 370Z ke Australia

1188

Beberapa bulan selepas memulakannya di New York Motor Show 2019 dan melancarkan di Amerika Syarikat, Edisi Ulang Tahun 2020 Nissan 370Z kini dijual di Australia.

Ditawarkan dengan manual enam kelajuan atau transmisi automatik tujuh kelajuan yang dipasangkan dengan enjin 3.7 liter HP HP (337 PS) dan 366 Nm (270 lb-ft), ia bermula pada RM 151,408.

Nissan 370Z adalah sebuah kereta ikonik dengan pembangunan yang kuat di Australia. Ketua Eksekutif Stephen Lester berkata. Sejak datang ke sini, kami telah menjual hampir 22,000 Zs dan versi ulang tahun ke-50 ini pasti akan menarik minat peminat Z dan pembeli.



Gabungan luaran dua warna putih dan merah atau perak dan hitam memastikan Z ini tidak disedari. Sorotan lain termasuk Ulang Tahun Ulang Tahun ke-50 lencana, jalur sisi, garis nipis yang berjalan dari lampu ke lajur C dan roda 19-inci baru dengan rim merah.

Nissan juga menyegarkan reka bentuk dalaman Edisi Ulang Tahun ke-50, memberikannya kulit merah dengan jahitan merah, aksen merah pada tombol gear, logo ZZ chrome gelap di atas papak dan logo.

Ulang Tahun ke-50 pada tachometer. Perubahan visual ini mengambil bahagian dalam peralatan standard, dalam kelas ini, termasuk sistem infotainment 7-inci dengan navigasi satelit. Selain itu perubahan visual juga terdapat pada Bluetooth, kawalan iklim automatik, kemasukan dan pemergian tanpa kunci , kawalan pelayaran, dan roda stereng pelbagai guna kulit dan tombol gear.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here