Brixton BX500 akan datang ke Vietnam pada akhir tahun 2019

2469

Brixton BX500 akan datang ke Vietnam pada akhir tahun 2019 dengan harga yang sangat menarik. Kemunculannya kali pertama sebagai konsep di pameran EICMA 2018 di Milan dengan reka bentuk yang mengagumkan.

Menurut Brixton Motorcycles, model BX500 telah menerima banyak maklum balas positif dari kalangan peminat dengan ramai peminat tegar dan mereka juga bersedia untuk membelanjakan wang mereka untuk membeli sendiri model BX500 sepenuhnya dengan reka bentuk yang menarik dan bercampur. Antara ciri-cirinya ialah moden dan klasik serta harga yang berpatutan datang dengan operasi yang stabil dan fleksibel.

Brixton BX500 akan datang ke Vietnam pada akhir tahun 2019 dengan harga yang sangat menarik



Spesifikasi

Brixton BX500

Brixton BX500 di pameran Eicma adalah versi konsep kerana permintaan daripada para pengguna serta pesaing kelas berat untuk bersaing langsung dengan banyak pesaing lain sehingga Brixton Motorcycle secara rasmi meletakkan model BX500 menjadi pengeluaran dan dipasarkan pada tahun ini.

Reka bentuk keseluruhan yang indah sangat mengagumkan dengan enjin yang terdedah pada bahagian luar yang dilengkapi dengan teknologi ABS pada 2 saluran untuk memastikan keselamatan. Butiran tangki bahan api dalam gaya berlian yang berkilat berlian.

Enjin Brixton BX500 adalah DOHC 2-silinder, 486cc, 8-injap, 4-injap, 4-injap, 4 silinder dengan kotak gear 6 kelajuan, mencapai kapasiti maksimum 47 kuasa kuda yang disejukkan oleh jantung dan ia memenuhi piawaian Euro 4 yang ketat.

Kapasiti tangki bahan api di 10.5-liter dengan teknologi suntikan bahan api elektronik membantu menjimatkan bahan api serta meningkatkan kestabilan dan kapasiti kenderaan.

Brixton BX500 dilengkapi dengan lampu LED pusingan direka unik dengan perkataan Brixton di pusat dengan 4 huruf M, W, S, E pada 4 sudut yang serupa dengan butiran di kompas.

Ekor yang diasah untuk membuat kemuncak ialah lampu ekor LED dengan bingkai besi di kedua-dua sisi dan fender yang agak pendek.

Pelana yang tenang disebarkan secara sama rata ke sisi, kerangka besi terdedah. Fender yang dipasang pada roda agak sama dengan model Benelli Leoncino 500.

Pemegang besi belakang dua besi untuk ketahanan datang dengan satu set roda cakera dengan teknologi ABS.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here