Lexus NX 300 Black Line 2020 Special Edition diperkenalkan di UK

2170

Lexus NX 300 Black Line Special Edition diperkenalkan, dan tidak seperti model pertama, ia dilengkapi dengan roda gangsa eksklusif, kemasan dalaman gangsa, integrasi Android Auto sebagai standard dan banyak lagi.

Harga bermula dari $44,710 (RM187,469) untuk versi model pemanduan roda hadapan, manakala versi pacuan semua roda berharga $46,110 (RM193,339). NX 300 Black Line 2020 Special Edition akan mula dijual pada bulan November.



Dari segi spesifikasi, NX Black Line yang baru ini dibina pada Pakej Premium dengan menambah roda gangsa daripada fender dimana ia merupakan yang pertama untuk model NX.

Pelanggan boleh memilih antara tiga warna luaran (Eminent White Pearl, Nebula Grey Pearl dan Matador Red Mica) sementara terdapat juga gril hitam bertandatangan dengan dikelilingi warna hitam dan kabut hitam, ditambah penutup cermin luaran hitam.

Pada bahagian dalam, terdapat jahitan gangsa di kerusi, konsol tengah, trim pintu, tikar lantai dan sarung kunci, headliner hitam, kerusi hadapan, stereng, Sistem Memori Lexus, Park Assist, pintu belakang kuasa dengan Sensor Kick dan navigasi satelit.

Paparan infotainment standard 10.3-inci kini tersedia dengan sambungan Android Auto, yang seterusnya membolehkan pengguna menikmati muzik daripada aplikasi seperti Spotify dan Pandora, menghantar mesej melalui aplikasi seperti WhatsApp, dan juga menggunakan Google Assistant.

Lexus NX 300 Black Line 2020 akan dibina dalam jumlah yang terhad sekitar 2,000 unit. Jika anda terlepas peluang memiliki model ini, anda masih boleh mendapatkan NX biasa, yang dijual di Amerika Syarikat berharga sekitar $36,720 (RM153,966).

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here