Ford akan perkenal SUV elektrik yang diilhamkan dari Mustang

1449

Diilhamkan pada bulan Januari tahun lepas, Ford baru-baru ini mengumumkan bahawa SUV elektrik yang diilhamkan dari Mustang akan diumumkan pada 17 November 2019.

Tidak pasti apa yang diilhamkan dari Mustang sebenarnya, kerana ia tidak menggambarkan dari setiap sudut yang kita lihat, sama ada jenis kenderaan, powertrain, atau juga bilangan pintu.



Walau bagaimanapun, dari video dan imej yang dikeluarkan oleh Ford, nampaknya SUV elektrik baru yang dikhabarkan diberi nama sebagai Mach-E menerapkan sedikit ciri-ciri yang terdapat pada Ford Mustang

Aspek utama yang diilhamkan dari Mustang adalah tiga lampu belakang berpetak. Lain-lain isyarat reka bentuk Mustang juga boleh dilihat dengan lampu hadapan tri-bar, serta yang terdapat di atas gandar belakang.

Jika itu masih tidak meyakinkan anda, pengguna Instagram allcarnews mendakwa telah memperoleh model 3D SUV EV itu yang bocor, memberi kita gambaran yang jelas pada hud yang panjang, garis bumbung seperti coupe yang beralun, serta perumah lampu belakang yang baru.

Buat masa sekarang, maklumat mengenai SUV elektrik yang diilhamkan dari Mustang ini adalah terhad. Walau bagaimanapun, pengeluar Amerika itu mengumumkan bahawa SUV elektrik yang belum dinamakan secara rasmi ini mampu bergerak dengan jarak 600km.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here