‘Realisasi Impianmu Bersama Shell’ tawar peluang jual produk di kedai Shell Select

3042

Program Realisasi Impianmu Bersama Shell ditubuhkan oleh pihak Shell Malaysia bagi mendorong para usahawan yang bercita-cita tinggi untuk merealisasikan impian mereka.

Inisiatif ini dihasilkan bagi membantu Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) memperluas jangkauan mereka dengan peluang untuk menjual produk mereka melalui kedai-kedai Shell Select. 



Dengan Realisasi Impianmu Bersama Shell, Shell ingin bekerjasama dengan UKM yang menyediakan makanan ringan, gula-gula, minuman tanpa alkohol, dan makanan siap makan.

Inisiatif ini terbuka untuk rakyat Malaysia berumur 18 tahun ke atas yang perniagaannya mesti didaftarkan dan mempunyai nombor pendaftaran perniagaan yang sah.

Inisiatif ini juga akan memberi tiga PKS yang layak dengan Kontrak Label Swasta dengan Shell yang terdiri daripada tawaran kedai tetap di kedai Shell Select di seluruh negara.

Realisasi Impianmu Bersama Shell

Di samping itu, 27 UKM lain juga akan memiliki kesempatan untuk mempromosikan produk mereka di daftar laman web nasional, wilayah, atau spesifik seperti yang diputuskan oleh Shell.

Pemilik PKS yang bercita-cita tinggi dapat mencari lebih banyak maklumat dan menghantar entri mereka secara dalam talian di www.shell.com.my/MalaysianDream mulai sekarang hingga 11 September 2020.

Penyertaan akan dinilai mengikut kualiti produk, inovasi, dan kemampuan pengedaran perniagaan. Di samping itu, Shell mengajak rakyat Malaysia untuk memilih produk yang layak berada di rak Select di seluruh negara di laman web ‘Realisasi Impianmu Bersama Shell’.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here