[Video] Padah memekak pulas terotel di lampu isyarat, rider kena lepuk dengan abang askar

7087

Tiada siapa boleh berkompromi dengan bunyi bising ekzos motor. Boleh hilang sabar dibuatnya apabila berada berhampiran dengan pemilik kenderaan tersebut.

Ini yang berlaku pada seorang remaja lelaki apabila memulaskan terotelnya di lampu isyarat. Tindakan kurang bijak remaja lelaki berkenaan yang menunggang sportbike Kawasaki itu akhirnya dibalas dengan tamparan abang tentera.

Remaja tersebut membunyikan ekzosnya ketika menunggu lampu bertukar hijau dan tidak dapat dipastikan berapa lama dia sudah melakukan hal tersebut sehingga menimbulkan kemarahan orang sekeliling.



Video pendek itu menunjukkan dua orang lelaki berpakaian tentera menghampiri remaja tersebut dan melepuk topi keledar lelaki berkenaan. Tindakan berkenaan membuatkan rider hampir hilang keseimbangan. 

Bahkan kedua-duanya bingung dan terkejut lalu bergerak sebaik lampu bertukar hijau. Tidak dapat dipastikan bilakah kejadian tersebut. Berdasarkan keadaan jalan dan kenderaan ambulans dan seorang penunggang lain yang menyarung baju Gojek seolah kejadian berlaku di Indonesia.

VIDEO

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here