HELLA – Mentol lampu LED Retrofit kini auto2u.my, dapatkan diskaun 25 peratus, hadiah percuma bernilai RM89!

1172

HELLA, pengeluar teknologi pencahayaan Jerman terkemuka dalam industri automotif, kini memperkenalkan inovasi baharu HELLA Mentol Lampu RETROFIT LED – produk mentol LED pertamanya yang dikhususkan untuk lampu hadapan kereta.

Sebelum ini, HELLA menghasilkan dan mengeluarkan mentol lampu halogen, lampu sorot, pengelap dan hon untuk kereta, serta mengukuhkan kedudukan pasarannya melalui penghasilan lampu depan berprestij yang inovatif.



Pelancaran mentol lampu LED Retrofit HELLA dijalankan secara eksklusif bersama dengan auto2u.my, Pasaran E-dagang Automotif Utama Malaysia khusus untuk pemilik kereta. 

Eksklusiviti ini memberi peluang pertama kepada pelanggan untuk membeli mentol LED baharu melalui laman web auto2u.my, sebelum ia boleh didapati di mana-mana platform e-dagang lain.

Selain itu, pelanggan juga akan menikmati diskaun 25% berserta hadiah percuma bernilai RM89 dengan menggunakan Kod Promo “AUTO2U25“ semasa Jualan Pra-Pelancaran HELLA dari 23 Ogos – 22 September 2022.

Jangan lepaskan tawaran menarik ini, serta peluang untuk menjadi salah seorang yang pertama mendapatkan mentol LED HELLA Retrofit! Beli sekarang di: https://bit.ly/auto2u-hella-led-promo

Mengapa mentol LED Retrofit HELLA lebih bagus? 

  • Mentol LED Retrofit HELLA direka untuk pemasangan ‘pasang-dan-main’, dengan ciri-ciri mudah, kompak dan menjimat. 
  • Reka bentuk mentol LED adalah berdasarkan soket mentol halogen yang merangkumi hampir 80% hingga 90% kereta di pasaran. 
  • Reka bentuknya yang kompak, namun kelihatan bergaya, memberikan keselesaan dan kemudahan maksimum untuk pemasangan dan penggantian yang mudah.
  • Dengan suhu warna 6500K, mentol LED Retrofit HELLA memancarkan keluaran cahaya yang lebih terang dan lebih putih, dan ini menghasilkan jangka hayat yang lebih lama. 
  • Mentol LED menampilkan kipas dan pemacu terbina dalam yang membolehkan penyejukan.
  • Melalui teknologi inovasi pencahayaan HELLA, cahaya yang diunjurkan mempunyai titik pemotongan yang baik, untuk pengeluaran cahaya yang berfokus dan tidak silau. 
  • Selain itu, mentol ini juga menawarkan penyesuai CANbus pilihan untuk kereta yang memerlukan CANbus.
  • Reka bentuk lampu kereta bukan sahaja memberikan rupa yang bergaya, tetapi direka secara inovatif untuk memberikan keselesaan kepada pemandu, dan juga trafik bertentangan. 
  • Cahaya yang diunjurkan difokuskan dengan titik pemotongan yang baik, untuk menghalang penyebaran keluaran cahaya dan mengurangkan silau ke arah pemandu bertentangan.

Pengurus Eksekutif Segmen Perniagaan Aftermarket Hella Stefan van Dalen berkata, mentol LED Retrofit serba baharu itu diinnovasi dengan mengambil kira keperluan peminat kereta dan basikal moden. 

Sementara itu, Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif auto2u.my, Jackie Wong berkata, pihaknya berbangga dengan kerjasama itu sekali gus menjadi yang pertama untuk memperkenalkan Mentol LED Retrofit inovatif baharu ini ke pasaran. 

“Di auto2u.my, kami hanya bekerjasama dengan prinsipal jenama untuk memastikan semua produk kami asli sambil memberikan tawaran terbaik untuk pelanggan kami,” katanya. 

Kolaborasi bersama auto2u.my, sebuah platform e-dagang automotif khusus, juga membolehkan kami menyasar peminat pemotoran dengan lebih tepat. 

Untuk maklumat lanjut tentang HELLA RETROFIT LED, sila lawati https://www.hella.com/partnerworld/us/Product-range/Lighting/LED-retrofit-32407/

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here