Ducati Malaysia rangkul 3 anugerah di Persidangan Penjual Global Ducati 2022

514

Next Bike Sdn Bhd, pengedar rasmi motosikal Ducati di Malaysia, memenangi tiga anugerah di Persidangan Penjual Global Ducati 2022.

Ketua Next Bike Sdn Bhd, Dennis Michael berkata, anugerah itu adalah khas untuk seluruh keluarga Ducati Malaysia, yang memastikan operasi perniagaan berjalan lancar setiap hari. 

“Tidak dinafikan bahawa jenama Ducati terus mengukuhkan kehadiran pada global, dan pasukan di setiap negara telah bekerja tanpa jemu. 



“Kami berbangga, merendah diri dan bersyukur kerana semua kerja dilakukan membuahkan hasil yang menakjubkan,” katanya.

Tiga anugerah itu membabitkan 

• “Pengedar Global Tahun 2022”

• “Pasukan Pemasaran Terbaik 2022 APAC”

• “Pasukan Selepas Jualan Komersial Terbaik 2022 APAC”

Acara tahunan Persidangan Peniaga Global Ducati diadakan untuk meraikan dan menyatukan rangkaian global pengedar Ducati kembali kepada format fizikal selepas berjalan secara digital sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Program itu berlangsung di The Forte Village Resort di Sardinia (Itali) dari 16 hingga 18 Oktober 2022, baru-baru ini.

Trio pengiktirafan itu dibina atas momentum sensasi Ducati Malaysia dan Next Bike Sdn Bhd selepas prestasi yang sama mengagumkan tahun sebelumnya, di mana ia turut dianugerahkan gelaran Pasukan Pemasaran Terbaik 2021 APAC dan Pasukan

Pencapaian itu juga menandakan detik yang membanggakan bagi Malaysia kerana ia meletakkan komuniti Ducati Malaysia dan seluruh industri motosikal Malaysia di atas landasan, menjadikannya contoh sebenar kecemerlangan kepada rangkaian luar biasa pengedar dan wakil Ducati di seluruh dunia.

Selain itu, usaha tidak ternilai daripada rangkaian pengedar Ducati tempatan yang terus mengembangkan rasa cinta terhadap jenama Ducati dan mendekatkan ia kepada pelanggan di seluruh negara, ia membabitkan pengedar:

• Ducati Sungai Buloh – Welly World Cycle

• Ducati Penang – Sheng Fatt Motor Sdn. Bhd.

• Ducati Kuala Lumpur – Madani Greatlink Sdn Bhd

• Ducati Johor Bahru – Ultra Maxlink Sdn Bhd

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here