Nissan Patrol Nismo diperkenalkan dengan 428hp

1470

Pada majlis khas di Dubai, divisyen prestasi Nissan Nismo baru sahaja melancarkan Nissan Patrol yang telah diubah suai. Kereta ini menyertai Nissan 370Z Nismo dan Nissan GT-R Nismo sudah ada di Timur Tengah.

Nissan Patrol Nismo dikuasakan oleh enjin V8 5.6-liter yang dinaik taraf yang mengeluarkan sejumlah 428hp dan lebih daripada 559Nm tork. Nissan belum lagi mendedahkan spesifikasi penuh yang lengkap tentang kereta itu tetapi menjanjikan bahawa angka tork yang tidak diketahui adalah lebih daripada 70 peratus putaran dan memuaskan hati pengguna.



Di luar pengubahsuaian enjin, Nismo telah mencipta bodykit khas untuk SUV ini. Kit baru termasuk bampar hadapan GT-R Nismo yang diilhamkan dengan splitter dan ruang kemasukan udara yang direka bentuk semula.

Di belakang adalah bumper yang diperkuatkan, diffuser baru serta ekzos quad dan lencana Nismo yang wajib. Seperti model Nismo yang lain, kereta itu telah dihiasi dengan beberapa kemasan merah terang dan pemandangan luarannya dilengkapi dengan roda aloi berpintal 22-inci Sinar.

Menyempurnakan pengubahsuaian adalah sistem stereng Nismo dan penyerap kejutan Bilstein.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here