BMW Premium Selection Fair bermula pada 13 Sept

1109

BMW Premium Selection Fair, pameran kenderaan pra-milik terbesar BMW Group Malaysia akan diadakan dari 13 hingga 15 Sept.

Acara tahun ini akan memaparkan BMW X5, BMW 3 Series dan BMW 7 Series bersama-sama dengan model MINI serta motosikal dalam portfolio BMW Motorrad.



Tujuan

Diberi untuk menawarkan faedah pendaftaran faedah awal, acara ini merupakan sebahagian daripada usaha syarikat untuk menyampaikan pengalaman pemilikan premium kepada para pelanggannya.

Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, Harald Hoelzl berkata, “Sama ada pemilik BMW atau kenderaan MINI yang baru atau baru, kami komited untuk menyampaikan pengalaman pemilikan premium kepada pelanggan kami, kerana mereka berada di tengah-tengah semua yang kita lakukan di BMW Group Malaysia. Memandangkan permintaan untuk kenderaan BMW dan MINI terus meningkat, kami berharap untuk terus menyampaikan Keseronokan Memandu Sheer yang dikenali BMW dan juga perasaan jenama go-kart MINI melalui pameran BMW Premium Selection terbesar kami tahun ini. “

Insurans satu tahun percuma ditawarkan kepada peserta yang adil. Untuk layak mendapat faedah ini, pelanggan digalakkan untuk mendaftarkan minat terlebih dahulu melalui laman web rasmi BMW Premium Selection.

Apabila pendaftaran di www.bmwpremiumselection.com.my , hadirin akan menerima kod QR unik yang melayakkan mereka untuk menawarkan eksklusif acara.

Buat masa ini mengendalikan lebih daripada 500 unit kenderaan pra-milik, laman web rasmi BMW Premium Selection juga merupakan hab bagi pemilik BMW dan MINI yang baru dan semasa untuk melakukan pembelian dan penjualan aktiviti-aktiviti kenderaan yang telah dikekalkan dengan cermat.

Pemilik baru kenderaan BMW dan MINI yang dimiliki sebelum ini yang diperoleh dari platform ini juga akan menikmati sekurang-kurangnya 12 bulan Jaminan BMW Premium Selection atau MINI Waranti Seterusnya Mobil, Cek Teknikal dan Optik 360 Degree, bersama-sama dengan Sejarah Perkhidmatan dan Sejarah Kenderaan yang Diluluskan dokumen pemeriksaan dan kerja penyelenggaraan yang dijalankan oleh pakar yang diberi kuasa.

Pemilik juga layak untuk penyelesaian pelbagai pembiayaan BMW Group Financial Services Malaysia serta Bantuan BMW Roadside.

Sementara itu pemilik-pemilik yang ingin berdagang dalam perjalanan mereka ditawarkan penilaian khusus, transaksi bebas kerumitan dan penilaian kereta terpakai yang telus.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here