Melangkah lebih jauh dengan kad BMW Elite M

1254

BMW Malaysia menaikkan penawarannya kepada para pelanggan melalui pengenalan program keistimewaan kad BMW Elite M.

Disesuaikan dengan pemilik kenderaan BMW M Performance, program keistimewaan menawarkan akses kepada acara M Track tempatan dan serantau dengan harga eksklusif serta diskaun tambahan untuk acara Latihan Pemandu BMW dan barangan gaya hidup.



Di samping itu, pemegang kad akan diberi pelantikan keutamaan dan penyampaian di Kereta (RATC) di semua Outlet Perkhidmatan BMW M dan Peniaga BMW M. Program ini juga termasuk diskaun kesetiaan untuk pelanggan BMW M ulangi dan laman berdedikasi dengan aplikasi mudah alih BMW Group Loyalty +.

“Dengan memperkenalkan BMW Elite M Card, kami berharap dapat mempertingkatkan lagi pengalaman perkhidmatan pelanggan terkemuka BMW yang dikenali sejak bertahun-tahun. Dengan program keistimewaan baru ini, pemilik kini boleh mendapat manfaat daripada lebih banyak ganjaran hanya dengan menjadi sebahagian daripada keluarga BMW M, “kata Harald Hoelzl, pengarah urusan BMW Group Malaysia.

Selain daripada manfaat yang diperolehi dengan Kad Elite M, pemilik BMW M masih berhak mendapat jaminan, servis dan bantuan yang ditawarkan sebelum ini melalui Kad Keistimewaan BMW.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here