Panda Trussardi baru adalah versi mewah untuk kereta Fiat

2696

Fiat Panda pastinya bukan sesuatu yang berkaitan dengan kemewahan, tetapi Fiat bagaimanapun telah bekerjasama dengan Trussardi untuk mencipta edisi   khas baru.

Dibina dengan kerjasama jenama Itali yang terkenal, ia digambarkan sebagai “Panda mewah” pertama. Berdasarkan variasi Cross pseudo-crossover, Panda Trussardi menawarkan warna Caffè Italiano Brown yang baru dengan kemasan hitam yang kontras dan dalaman mewah yang menampilkan sentuhan Trussardi.



Cat badan adalah kesat matte pertama dalam sejarah Panda dan dihiasi dengan logo Trussardi pada perhiasan pintu belakang dan simbol jenama mewah Greyhound di tingkap sebelah ketiga dan di tengah-tengah aloi.

Serat Caffè Italiano Brown juga boleh didapati sebagai cat logam, dengan palet warna juga termasuk Gelato White, Cinema Black dan Colosseo Grey. Butiran luaran eksklusif yang lain adalah bar bumbung hitam, rearview mirror caps, roda aloi 15 inci dan skid plates.

Seperti yang anda boleh bayangkan, ruangan dalaman di mana sambungan dengan jenama mewah paling ketara. Panda Trussardi menyediakan brown melange di atas tempat duduk, sisi kerusi kulit hitam techno yang dihiasi dengan jahitan coklat, sisipan panel pintu baru menghasilkan semula logo rumah fesyen, dan tulisan Trussardi di atas karpet eksklusif dan tali pinggang keledar.

Ciri-ciri unik lain termasuk kemasan Caffè Italiano Brown pada papan pemuka dan logo Trussardi pada stereng.

Edisi baru ini dilengkapi dengan senarai lengkap peralatan, dengan ciri-ciri standard termasuk infotainmen Uconnect Mobile dengan sokongan untuk peranti mudah alih, dan Autonomous City Brake, antara lain. Para pelanggan boleh memilih sama ada mahukan enjin petrol petrol TwinAir 0.9-liter 67hp atau 83hp dan, ini pada dasarnya adalah Panda Cross, front atau all-wheel drive.

Kereta bandar edisi khas adalah model pertama untuk musim bunga dari perkongsian antara Fiat dan Trussardi. Jenama fesyen adalah pakar dalam barangan kulit dan sarung tangan, yang merupakan produk pertama yang dibuat ketika ia bermula pada tahun 1911.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here