Porsche 911 GT3 dikuasakan enjin motosikal

1529

Porsche 911 GT3 RS berkuasa motosikal ini adalah impian setiap kanak-kanak yang mempunyai minat terhadap Power Wheels (kereta mainan).

Dalam kata-katanya sendiri, Power Wheels GT3 kepunyaan Steve Hessick diletak pada casis yang sesuai. Terdapat banyak pengubahsuaian yang boleh dilihat dalam video yang disertakan di sini.



Rekaan sendiri Hessick mempunyai jauh lebih banyak kesamaan dengan go-kart daripada mainan kanak-kanak dari rak. Ia didorong oleh enjin motosikal KTM 450cc disertakan dengan tangki bahan api khusus, dan saluran gear 6 kelajuan dimana kuasa melalui tayar yang dipinjam dari Mini Chopper. Roda stereng itu berasal dari kereta Honda.

Tidak seperti sebenar 911 (dan kebanyakan kart, untuk perkara itu), enjin pembina ini dipasang di hadapan. Dengan berat yang banyak pada roda hadapan, ia cukup mudah untuk menanam hidung faux Porsche yang palsu dan mendapatkan bahagian belakangnya, yang hampir semua orang ingin lakukan apa yang dilakukan oleh Hessick.

Hessick merancang untuk mereka hud dan suspension untuk kart kerana kini komponen tersebut belum ada. Sudah tentu ia akan menjadi perkara yang tidak boleh menggembirakan ketika meletakkan kuasa semacam itu di permukaan yang kotor.

Hessick mendokumenktasikan rekaannya di saluran YouTubenya, di mana dia juga baru-baru ini menerbitkan rakaman lumba Porsche Jeep- dan Mustang yang dibina pada bujur tanah liat 2/3 batu. Bagi mereka yang suka mesin beroda tiga, Hessick juga mempunyai klip trik drift 300cc dan perlumbaan perlumbaan.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here