Pelancaran Honda Jazz baharu di Pameran Motor Tokyo 2019

1985

Acara Tokyo Motor Show 2019 yang akan diadakan di Tokyo Big Sight, Jepun, pada 25 Oktober – 4 November 2019 akan menjadi momentum bagi pihak Honda untuk mengumumkan pelbagai produk, model konsep, dan teknologi terkini. Salah satu acara penting ialah pelancaran Honda Jazz baharu.


Walaupun Tokyo Motor Show 2019 masih satu bulan lagi dari 25 Oktober hingga 4 November 2019, tetapi persediaan telah ditunjukkan oleh pengeluar automotif. Salah satu daripada mereka ialah Honda Motor Co., Ltd. yang secara rasmi mengumumkan susun atur gerai yang akan diduduki dan komposisi model yang akan dipaparkan.

Konsep Booth



Konsep yang dijalankan oleh gerai Honda pada Pameran Motor Tokyo 2019 menggambarkan falsafah “Kegembiraan Untuk Memajukan Potensi Hidup” (Joy of Expecting Potential Life), yang diwujudkan menerusi pelbagai produk dan pengalaman istimewa yang dirasakan pengunjung di gerai Honda.

Salah satu ciri yang luar biasa dari gerai Honda tahun ini adalah skrin mudah alih yang besar untuk memaparkan imej dengan sensasi yang realistik dan memberi para pengunjung pengalaman visual dan aural mengenai pelbagai produk dan perkhidmatan Honda. Di samping itu, gerai Honda juga akan menyajikan pelbagai aktiviti interaktif yang boleh dinikmati oleh seluruh keluarga, termasuk kanak-kanak.

World Premiere

Pada Tokyo Motor Show 2019, Honda akan melancarkan beberapa model. Di barisan kereta akan ada semua jenis Honda Fit/Jazz Baru, All New Honda Accord dan kenderaan elektrik Honda e.

Selain itu juga akan dilancarkan adalah model facelift dari Honda Freed. Selain itu, ada Honda NSX yang menjadi model super sport handalan Honda, serta Honda N Series yang telah menjadi kenderaan mini terlaris di Jepun selama empat tahun berturut-turut.

Untuk motosikal, terdapat 3 model yang bakal membuat pelancaran untuk pasaran global iaitu CT125, Benly e, dan Gyro e.

Booth Honda di TMS juga akan menampilkan pameran khusus untuk memperingati 60 tahun menyertai Honda di acara Grand Prix dunia, antara lain kereta perlumbaan Formula 1 RA272 (1965 FIA Formula One EGP Mexican GP Champion), McLaren Honda MP4 / 4 (1988 FIA Formula One WGP Champion), RA106 (2006 FIA Formula One Hungarian GP Champion), Scuderia Toro Rosso STR 13, dan Aston Martin Red Bull Racing RB14 yang turun di acara Formula 1 musim 2019.

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here