Fasiliti BMW i Charging kini di Pulau Pinang

932

Dalam menambah rangkaian fasiliti pengecaj BMW di Malaysia, dua lagi pengecaj i Charging ditambah baru-baru ini di premis Gurney Paragon Mall, Pulau Pinang.

Usaha itu dibuat oleh Tan Siang Premium Auto (wakil pengedar di Ipoh dan Butterworth) bersama pihak pusat beli-belah itu.



Menurut Tan Ka Kin, pengarah urusan Tian Siang Premium Auto, pengenalan fasiliti mengecaj itu ialah yang pertama seumpamanya di Pulau Pinang dan kelengkapan canggih itu akan terus memacu mobiliti elektrik di Malaysia.

Ia juga merupakan penambahan dari dua unit yang pernah diperkenalkan di Iconic Hotel Butterworth tahun lepas.

Sementara itu, Fong Yin Sian, pengarah eksekutif Gurney Paragon Mall menambah, “Eksklusif untuk pengujung Gurney Paragon Mall, mereka kini boleh menikmati kemudahan mengecaj kenderaan mereka sambil mereka membeli-belah.”

Sebelum ini juga, BMW Group Malaysia telah menyediakan lebih 20 tempat mengecaj seluruh negara melalui rakan kongsi pengedar mereka.

Ini termasuklah di Bangsar Shopping Centre di Kuala Lumpur, The Banjaran Hotsprings Retreat dan WEIL Hotel di Ipoh, Holiday Inn Melaka dan The Equatorial Melaka, serta CityONE Megamall Kuching.

Portfolio Visionary Mobility dengan kenderaan BMW iPerformance turut didukung oleh platform ChargEV melalui usahasama dengan Malaysian Green Technology Corporation.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here